بانوان مهابادي هنر خود در آشپزي را به نمايش گذاشتند

0

به گزارش به دخت به نقل از ايرنا،اين جشنواره که با حضور چند تن از اعضاي شوراهاي اسلامي شهر و جمعي از مسوولان اين شهرستان در سالن وحدت مجتمع فرهنگي و هنري شهرداري مهاباد برگزار شد با استقبال بسيار خوب بانوان علاقه مند به آشپزي مواجه شد .
در اين جشنواره بيش از 50 نفر از بانوان هنر آشپزي خود را در زمينه هاي مختلف به نمايش گذاشتند .
بانوان مهابادي در اين جشنواره انواع غذاهاي محلي شامل آش رشته، آش دوغ، انواع پلو، کوکو، ماهي، ته چين، پلو مرغ، زرشک پلو، کوفته، انواع دلمه، انواع سالاد و دسر و کيک را پخته و در معرض ديد عموم گذاشته بودند.
در اين جشنواره شماري از بانوان نيز با اشکال زيبايي اقدام به تزيين غذاهاي خود و سفره آرايي کرده بودند که بسيار مورد توجه حاضران قرار گرفت .
در پايان اين جشنواره داوران و اعضاي شوراهاي اسلامي شهر مهاباد پس از داوري کردن غذاها به 11 نفر از بانوان شرکت کننده در اين جشنواره که غذاهاي خود را با مهارت بيشتري آماده کرده بودند، جوايزي اهدا کردند.
به گزارش ايرنا ، طي هفته دولت در شهرستان مهاباد 44 طرح عمراني ، آموزشي ، راه و شهرسازي ، کشاورزي ، ورزشي و خدماتي با اعتباري افزون بر 531 ميليارد ريال به بهره برداري مي رسد که از مجموع اين طرح ها 23 طرح در مناطق شهري و 21 طرح ديگر در مناطق روستايي اجرا شده است.
دوم تا هشتم شهريور ماه به نام هفته دولت نامگذاري شده است.
مهاباد در جنوب آذربايجان غربي واقع شده است.

/انتهای متن/

درج نظر