اصفهان میزبان همایش زنان اديان الهي و صلح و همزيستي

كارگاه آموزشي صلح و همزيستي مسالمت‌آميز ويژه زنان اديان الهي با همکاری دفتر امور بانوان خانواده استانداري اصفهان، موسسه کودک و صلح پایدار و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان

0

به گزارش به دخت، كارگاه آموزشي صلح و همزيستي مسالمت‌آميز ويژه زنان اديان الهي با همکاری دفتر امور بانوان و  خانواده استانداري اصفهان، موسسه کودک و صلح پایدار و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در روز پنجشنبه، مورخ 29 مرداد 1394، در محل سالن همايش‌هاي اتاق بازرگاني اصفهان برگزار گردید.

 این همایش که با حضور نماینده شورای خلیفه‌گری ارامنه اصفهان و جنوب ایران، اعضای انجمن خیریه زنان ارامنه جلفای اصفهان و اعضای جمعیت خیریه بانوان ارمنی و نمایندگان ادیان الهی برگزار گردید، سومین فعالیت موسسه کودک و صلح پایدار در حوزه زنان و با محوریت زنان بوده است.

1 (2)

سهيلا اثني عشران مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده در این همایش ضمن خوشامدگویی به مدعوین و تشکر از برگزارکنندگان این کارگاه آموزشی، گفت: که به  جهت داشتن آینده‌ای مملو از صلح و دوستی و برای رسیدن به گفتگوی تمدن‌ها، باید از کودکان شروع کرد. وی خاطرنشان کرد برگزاری این قبیل همایش‌ها و گردهمایی‌ها زمینه‌ساز نهادینه‌سازی فرهنگ صلح و دوستی در کودکان است تا بتوانند در آینده در جهانی و جامعه‌ای‌ سرشار از صلح و دوستی در کنار هم زندگی کنند.

 در این همایش معاون امور زنان اتاق بازرگانی، سرکار خانم اخوان، ضمن ایراد سخنانی در رابطه با توانمندی و قدرت زنان، به نقش مادران در توانمندسازی نسل آینده و پرورش جامعه  پاک تأکید کردند.

 از دیگر سخنرانان این همایش دکتر یزدی خواست، عضو هیئت‌علمی دانشگاه اصفهان بود، ایشان ضمن ایراد بیاناتی در حوزه روانشناسی بالینی و فرزندپروری شاخص های مهمی را  در مسیر رشد صحیح کودکان  بیان فرمودند .

2 (2)

سخنران پایانی این همایش خانم ندا واشیانی پور کارشناس ارشد مدیریت فرهنگی و عضو شورای اسلامی شهر اصفهان بود، ایشان سخنانی را در رابطه با فعالیت‌های شورای شهر در خصوص بانوان و تأسیس بانو کده های جدید و ایجاد فضاهای جدید برای تفریح هدفمند کودکان ابراز  کردند.

موسسه کودک و صلح پایدار ازجمله موسسه‌ها مردم نهادی است که با موضوع کودک و نوجوان و خانواده از سال 1386 تاکنون فعالیت‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی داشته است؛ و در آینده نزدیک برنامه های  متنوع دیگری را در حوزه ملی و بین‌المللی و با محوریت زنان و خانواده خواهد داشت.

/انتهای متن/

 

 

درج نظر