اعزام زنان سرپرست خانوار به مشهد مقدس

سخنگوی کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : به منظورتحکیم بنیان خانواده ، مسئولان باید توجه بیشتری به موضوع خانواده به‌ویژه خانواده‌های مددجو و بی‌سرپرست داشته باشند.

1

سرویس خبر به دخت/

مصیب حیدری سخنگوی کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: زنان بی‌سرپرست با حمایت‌های کمیته امداد در استان کهگیلویه و بویراحمد، کارنامه قابل قبولی در تربیت فرزندان صالح داشته‌اند.
حیدری با اعلام خبر اعزام 120 زن و دختر بی‌سرپرست تحت حمایت کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: اعزام زنان و دختران بی‌سرپرست به مشهد مقدس از جمله برنامه‌های فرهنگی و مذهبی است که کمیته امداد برای آنان در نظر گرفته است.
وی تصریح کرد: در این اعزام که به مدت شش روز به طول می‌انجامد، کلاس‌های مختلف فرهنگی و مذهبی برای این تعداد زن و دختر بی‌سرپرست برگزار می‌‌شود.
حیدری تاکید کرد: در این اعزام همه 120 نفر حاضر برای نخستین‌بار به مشهد سفر می‌کنند که این موضوع موجب خوشحالی و تقویت باورهای دینی آنان خواهد شد.
وی بنیه مذهبی مردم این استان را بالا دانست و گفت: با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی می‌توانیم این باورها را روز به روز تقویت کنیم.

 /انتهای متن/

نمایش نظرات (1)