کلینیک‌های سلامت خانواده به زودی راه اندازی می‌شود

0

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از راه اندازی کلینیک‌های سلامت خانواده به صورت پایلوت در ۹ استان کشور خبر داد.
به گزارش به دخت به نقل از فارس، اطهره نژادی  گفت: کلینیک‌های سلامت خانواده با همکاری وزارت بهداشت در حال پیگیری است و قرار است در سال جاری در 9 استان این کلینیک‌ها به صورت پایلوت راه اندازی شود.

خبرگزاری فارس: کلینیک‌های سلامت خانواده به زودی راه اندازی می‌شود

وی ادامه داد: این کلینیک‌ها در مراکز استان‌ها شروع به کار می‌کنند و در این کلینیک‌ها تخصص‌های مختلف و متنوعی که برای یک خانواده پایدار مورد نیاز است در آنجا ارائه می‌شود خدمات پزشکی، مشاوره حقوقی و روانشناسی و حتی مشاوره در زمینه مسائل شرعی در این کلینیک‌ها ارائه می‌شود.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: در برنامه‌ریزی‌های انجام شده تیم مجازی این کلینیک‌ها از مناطق مختلف کشور تشکیل شده است و تلاش شده است با نگاه تخصصی این کلینیک‌های سلامت خانواده را درون پلی کلینیک‌های تخصصی دانشگاه‌های علوم پزشکی دایر شوند تا مردم برای رفت و آمد هم نگران عرف و هنجارها نباشند و این امنیت خاطر را داشته باشند که کنجکاوی در مورد حریم خصوصی زندگی آنها انجام نمی‌شود.

نژادی ادامه داد: استان‌های مشهد، اصفهان، آذربایجان شرقی، شیراز، البرز، کرمان، ایلام، اهواز و تهران از جمله استان‌هایی هستند که کلینیک‌های سلامت خانواده در آنها راه اندازی خواهد شد.

/انتهای متن/

درج نظر