ندا شهسواری در صدر رقابت‌های انتخابی تیم ملی پینگ پنگ

0

رقابت‌های انتخابی تیم ملی بانوان با صدر نشینی ندا شهسواری و راه یابی 6 بازیکن به اردوی تیم ملی بانوان خاتمه یافت.

به گزارش به دخت به نقل از ایسنا، در پایان رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز بانوان که امتیازات آن نفرات تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان ایران را مشخص می‌کرد، در نهایت چهره 6 ملی‌پوش مشخص شد.

در این رقابت‌ها که با حضور 8 بازیکن به صورت دوره‌ای و با ضریب امتیازی یک پیگیری شد، ندا شهسواری، محجوبه عمرانی، صبا صفری، فاطمه جمالی فر، مریم صامت و منصوره رضایی به اردوی تیم ملی بانوان راه پیدا کردند.

در پایان رقابت‌های مرحله دوم ندا شهسواری با 6 برد و یک باخت اول شد و با احتساب امتیازات دسته برتر در صدر ایستاد، محجوبه عمرانی که در رده اول دسته برتر بود نیز با 6 برد و باخت در مسابقات انتخابی در رده دوم جدول نهایی قرار گرفت و صبا صفری نیز در مجموع دو مرحله سوم شد. فاطمه جمالی فر، مریم صامت و منصوره رضایی نیز به ترتیب رده‌های چهارم تا ششم را بدست آوردند.

با توجه به کم بودن فاصله زمانی مسابقات دسته برتر بانوان و مسابقات انتخابی تیم ملی، بانوان پینگ گنگ باز طی نامه‌ای خواستار عدم برگزاری مرحله دوم شدند که این در خواست با موافقت سرمربی تیم ملی بانوان و مسئولان فدراسیون همراه شد. بر همین اساس 6 بازیکن برتر جدول رده‌بندی به اردوی تیم ملی دعوت شدند تا 4 بازیکن نهایی تیم ملی پس از برگزاری اردوهای تدارکاتی مشخص شوند.

/انتهای متن/

درج نظر