فراهم شدن ساز و کارهای حضور زنان در ورزشگاه‌ها

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: در حاشیه جلسه هیات دولت در روز گذشته با مسئولان ذیربط گفت و گو کردم و بنا بر اعلام آنان در وزارت کشور در این مورد جلساتی تشکیل و سازو کارهایی برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها فراهم شده است.

0

به گزارش به دخت به نقلاز ایسنا ؛ افزود: طبق نظر رییس جمهور که در جلسه تقدیر از قهرمانان ورزشی مبنی بر ضرورت اتخاذ سازوکارهایی برای رفع تبعیض علیه زنان در صحنه‌های ورزشی بیان شد، جلساتی در وزارت کشور با حضور نمایندگان این وزارتخانه، وزارت ورزش و جوانان و معاونت امور زنان و خانواده تشکیل شد و ساز و کارهایی در زمینه حضور خانواده‌ها و زنان در ورزشگاه‌های رشته‌های خاصی فراهم شد.

وی در ادامه گفت: فعلا قرار است سازو کارهای لازم برای حضور زنان در استادیوم های والیبال فراهم شود البته این سازو کارها برای اجرا هنوز ابلاغ نشده و مقدمات اجرایی شدن آن در حال فراهم شدن است.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده تاکید کرد: این جلسه در شورای امنیت کشور تشکیل نشده است؛ بلکه با توجه به تصمیم گیری شورای تامین در زمینه اتفاقات مهم مسابقات ورزشی در وزارت کشور برپا شده است.

مولاوردی در پایان تصریح کرد: کمیته مشترکی بین معاونت امور زنان و خانواده و وزارت ورزش و جوانان تشکیل شده است و آیین نامه جامعی را برای حضور خانواده‌ها و زنان در ورزشگاه‌ها آماده کرده‌ایم.

/انتهای متن/

درج نظر