جشن سه سالگی به دخت بر پا شد

مراسم بزرگداشت سومین سالروز تاسیس به دخت روز چهارشنبه، 6 اسفندماه، همزمان با میلاد با سعادت حضرت زینب علیها السلام قهرمان کربلا، در تالارسوره حوزه هنری برگزار شد.

0

سومین سالروز تاسیس به دخت در سالروز میلاد خجسته زینب کبری(س) در تالار سوره حوزه هنری با حضور همکاران، کاربران و تنی چند از شخصیت های فرهنگی برپا شد.
این مراسم با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و سرود جمهوری اسلامی آغاز شد.
در ادامه آقای غلامرضا نوری، مدیر مجتمع رسانه ای اطلس سخنانی پیرامون سیر شتابان تحولات درفضای رسانه و اهمیت تولید هوشمند و توزیع هدفمند پیام دررسانه های جدید ایراد کردند.
سپس کلیپی پیرامون شخصیت حضرت زینب(س) به نمایش درآمد و به دنبال آن تیزری که نمایشگراهم فعالیت های به دخت بود، عرضه شد.
دربخش دیگری از این برنامه ضمن خوش آمد گویی سردبیر به حضار، ازهمکاران همراه به دخت در طول سه سال گذشته با تقدیم تندیسی تقدیر به عمل آمد.
سپس ازحاضرین در جلسه که نام مبارک “زینب” را داشتند، با هدایایی تقدیرشد و آنگاه کلیپ” پدرو دختر” پخش شد که به موضوع محوری این همایش اشاره داشت.
به دنبال آن گروه سرود “ریحانه” سرودهایی را اجرا کردند.
ضمنا در خلال برنامه ها، منیرالسادات حسینی اشعاری را که سروده خود وی بود، برای حضار خواند.
مسابقه “من و پدرم” از دیگربرنامه های همایش بود که در قالب نظرات مکتوب پدران و دختران در مورد همدیگراجرا شد که نتیجه این مسابقه و اسامی برندگان آن بزودی درسایت به دخت اعلام خواهد شد.
بخش پایانی این مراسم سخنرانی دکترمحمدجعفر غفرانی بود که پیرامون وظایف پدر در خانواده و نقش مادران در تفهیم و تحقق این وظایف صورت گرفت.
لازم به ذکراست که در این مراسم تنی چند از اصحاب رسانه شرکت داشتند. خانم ها کبری خزعلی، رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و لاله افتخاری، نماینده مجلس شورای اسلامی ازدیگر حاضرین در این مراسم بودند.

/انتهای متن/

درج نظر