الهام از زندگی حضرت زینب(س) مانع از انحراف زنان و دختران می شود

حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده، در آیین جشن روز پرستار در جمع کارکنان درمانگاه امام خمینی (ره) این شهرستان افزود: زنان و دختران به ویژه نسل جوان کشورمان باید در تمامی شئون زندگی خود از این بانوی بزرگوار الهام بگیرند تا از راه مستقیم منحرف نشوند.

0

وی با اشاره به اینکه اسلام و تشیع در کربلا و عاشورا زنده و جاویدان شد، اظهار کرد: دلیل جاودانه شدن کربلا، اقدام های روشنگرانه حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع)، پس از واقعه کربلا و ایراد آن خطبه مشهور بود.
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه ادامه داد: حضرت زینب کبری (س) نماد و الگوی مقاومت و شکیبایی بوده و پیروی از سیره زندگانی بزرگان دین، مسیر درست را به ما نشان می دهد و بهترین الگو را برای سعادت دنیا و آخرت ترسیم می کند.
حجت الاسلام فیضی زاده، با بیان اینکه حضرت زینب (س) اسوه ای برای دختران و زنان در تمامی ابعاد زندگی است، یادآوری کرد: ایشان با منش، رفتار متعالی و بی نظیر خود به همه جهانیان و آزاداندیشان عالم نشان داد که در سایه ایمان به خدا و پیروی از ولایت معصومان (ع) می توان بر سخت ترین مشکلات دنیا فائق آمد.
وی با بیان اینکه بازگویی دقیق و صحیح شخصیت، اندیشه، فکر، سخنان و درس های زندگی حضرت زینب (س)، گام موثری در مسیر شناخت واقعی این بانوی گرامی است، گفت: زنان مسلمان اگر ایشان را سرمشق خود قرار دهند، بر مشکلات به راحتی غلبه خواهند کرد.
آیین ولادت حضرت زینب کبری (س) و جشن روز پرستار با حضور کارکنان درمانگاه امام خمینی (ره) مراغه و پایوران سپاه ناحیه این شهرستان برگزار و سه نفر از پرستاران نمونه این درمانگاه تجلیل شدند.
شهرستان مراغه با حدود ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در ۱۴۷ کیلومتری جنوب تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

درج نظر