تدوین راهکارهای عملی کاهش طلاق

رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفت: دومین جلسه از جلسات شورای عالی راهبردی زن و خانواده با موضوع بررسی وضعیت طلاق در کشور برگزار شد.

0

سرویس خبر به دخت/

بهه گزارش به دخت به نقل از فارس ،فاطمه رهبر گفت: دومین جلسه از شورای عالی راهبردی زن و خانواده با موضوع بررسی وضعیت طلاق در کشور برگزار شد و در این جلسه نمایندگانی از شورای فرهنگی اجتماعی زنان و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

وی ادامه داد: با توجه به روند صعودی آمار طلاق در کشور در چند سال اخیر و همچنین کاهش آمار ازدواج، در این جلسه از مسئولان خواسته شد تا نتایج پژوهش‌های انجام شده در این زمینه را به فراکسیون زنان تحویل دهند تا بتوانیم راهکارهای عملی را برای کاهش آمار طلاق در کشور تدوین کنیم.

به گزارش فارس، 25 آذرماه سال گذشته فاطمه رهبر رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی خبر از راه‌اندازی شورای عالی راهبردی زنان و خانواده داد و این شورا در اسفند ماه سال گذشته با هدف همفکری و تعامل با فعالان حوزه زنان و خانواده و آسیب شناسی این حوزه تشکیل شد.

اولین جلسه این شورا اول اسفند ماه در مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی برگزار شد و قرار بود جلسه دوم این شورا 24 فروردین ماه برگزار شود که عملی نشد و دومین جلسه از شورای عالی راهبردی زن و خانواده در آستانه اولین سالگرد تشکیل این شورا برگزار شد.

 /انتهای متن/

درج نظر