اختصاص بودجه هفته ازدواج سال 93 به استان‌ها بر اساس شایستگی‌

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان گفت: 25 درصد بودجه استان‌ها برای هفته ازدواج سال آینده بر اساس گزارش امسال اختصاص می‌یابد و هر استانی فعال‌تر بوده است، بودجه بیشتری می‌گیرد. به این ترتیب، بودجه و اعتبارات برگزاری این هفته بر اساس شایستگی‌ها اختصاص داده می‌شود.

0

سرویس خبر به دخت/

به گزارش به دخت به نقل از ايسنا ،مسعود امینی با اشاره به برنامه‌های هفته ازدواج امسال و بهتربودن این برنامه‌ها نسبت به سال‌های گذشته، افزود: یکی از اشکالات سال گذشته، اختصاص بودجه به استان‌ها بود که بودجه در هفته ازدواج به استان‌ها رسید و مهلت تصمیم‌گیری برای مدیران وجود نداشت، اما امسال یک ماه پیش از هفته ازدواج، بودجه به استان‌ها ابلاغ شد و این امر فرصت استان‌ها برای برنامه‌ریزی و اجرای آن‌ برنامه‌ها درهفته ازدواج را فراهم کرد.

وی اظهار کرد: ارزیابی دفتر برنامه‌ریزی ازدواج و تعالی خانواده وزارتخانه از برنامه‌های هفته ازدواج در سطح کشور بسیار خوب بود و مهلتی به استان‌ها داده شد تا گزارش خود را به دفتر ارسال کنند و دفتر برنامه‌ریزی ازدواج وزارت جوانان نیز بزودی گزارش نهایی خود از برنامه‌های استان ها را ارایه خواهد کرد.

امینی تاکید کرد: 25 درصد بودجه استان‌ها برای هفته ازدواج سال آینده بر این اساس بسته می‌شود و هر استانی فعال‌تر بوده است، بودجه بیشتری می‌گیرد. به این ترتیب، بودجه و اعتبارات برگزاری این هفته بر اساس شایستگی‌ها اختصاص داده می‌شود.

/انتهای متن/

درج نظر