شکایت همسر عرفات، علیه گزارش کارشناسان فرانسوی

بیوه یاسر عرفات اعلام کرد که قصد دارد علیه گزارش کارشناسان فرانسوی در خصوص جزئیات مرگ همسرش شکایت کند.

0

سرویس خبر به دخت/

به گزارش به دخت به نقل از ایسنا، سها عرفات، بیوه یاسر عرفات، رئیس فقید تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که پس از رایزنی با شماری از کارشناسان قضایی و کارشناسان مرکز مطالعات سوئیس که اخیرا نمونه‌برداری‌هایی را از جسد یاسر عرفات انجام دادند و نیز پس از مقایسه گزارش کارشناسان فرانسوی با گزارش کارشناسان سوئیسی تصمیم گرفته تا علیه نتایج گزارش کارشناسان فرانسوی شکایت کند.

وی گفت: از لحاظ فنی در گزارش ارائه شده از سوی کارشناسان فرانسوی عیوبی وجود دارد و نتایج این گزارش دقیق نیست.

سها عرفات ادامه داد: کارشناسان معتقدند که نتایج گزارش فرانسه کاملا اشتباه است و بنابراین ما می‌خواهیم از کارشناسان جدید و متخصص در این زمینه استفاده شود.

بیوه عرفات خاطرنشان کرد: کارشناسان سوئیسی از روش‌های کاملا پیشرفته استفاده کردند که این روش‌ها در تهیه گزارش‌های کارشناسان فرانسوی استفاده نشده است.

وی گفت که ظرف چند روز آینده شکایت خود را علیه گزارش کارشناسان فرانسوی ارائه خواهد داد.

سها عرفات همچنین اعلام کرد که به زودی کارشناسان فرانسوی و سوئیسی برای بررسی گزارش‌هایشان در خصوص مرگ عرفات با یکدیگر دیدار می‌کنند.

پیشتر کارشناسان فرانسوی اعلام کرده بودند که فرضیه مسمومیت عرفات توسط ماده پلونیوم رد است. این در حالی است که کارشناسان سوئیسی پیش از این گزارش اعلام کرده بودند ماده پلونیوم 2010 را به مقادیر زیادی در جسد عرفات کشف کردند.

/انتهای متن/

درج نظر