بانوان ورزشکار البرزی حرف‌های بسیاری برای گفتن دارند

بانوی شمشیرباز البرزی گفت: بانوان ورزشکار استان در رشته‌های مختلف حرف‌های بسیاری برای گفتن دارند.

0

 سرویس خبر به دخت/

پری ماه برزگر در کرج اظهار داشت: طی سال‌های اخیر بانوان ورزشکار البرزی در رشته‌های مختلف حضوری موثر و ارزشمند داشته و مقام‌های مختلف داخلی و آسیایی توسط آنها کسب شده است.

وی تصریح کرد: این موفقیت‌ها در حالی حاصل شده که مشکلاتی در راه ورزش بانوان در کشور و به طبیعی استان البرز وجود دارد، از جمله آنکه زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی ویژه بانوان در استان البرز کمبودهایی دارد.

این بانوی ورزشکار استان البرز افزود: البته نباید ناگفته بماند که در سال‌های گذشته تلاش‌های خوبی برای توسعه ورزش بانوان و فعالیت بانوان ورزشکار استان صورت گرفته است و نباید تلاش‌های انجام شده را نادیده گرفت.

برزگر تاکید کرد: با وجود تمام مشکلات و کمبودها، تلاش‌های صورت گرفته اثر بخش بوده و امروز بانوان ورزشکار البرزی در سطح داخلی و آسیای حرف‌های بسیاری برای گفتن در رشته‌های مختلف دارند.

وی افزود: در صورت حمایت بیشتر از بانوان البرزی، آن ها می‌توانند در رشته‌های مختلف برای استان و در نهایت کشور افتخارآفرینی کرده و این امر نیازمند توجه بیشتر مسئولان به ورزش بانوان است.

 این بانوی شمشیرباز البرزی در بخش دیگری از سخنان خود به آخرین دوره رقابت‌های قهرمانی کشور که هفته گذشته برگزار شد اشاره کرد و گفت: در این مسابقات برای کسب عنوان قهرمانی حضور یافته و این توانایی را داشتم که مدال طلا را برای مردم استان البرز به ارمغان بیاورم.

برزگر افزود: متاسفانه در رقابت نهایی شرایط به صورتی پیش رفت که به هدف خود نرسیده و امیدوارم مردم استان البرز مدال نقره در مسابقات مهم قهرمانی کشوری شمشیربازی بانوان را از من بپذیرند.

لازم به توضیح است، پری ماه برزگر در مسابقات  قهرمانی شمشیر بازی بانوان کشور که هفته گذشته به میزبانی تهران برگزار گردید، به عنوان نماینده استان البرز حضور داشت.

وی در دوره مقدماتی این مسابقات بر تمام حریفان خود غلبه کرد و در مرحله نیمه نهایی نیز با شکست نماینده یزد به فینال راه یافت.

پریماه برزگر در رقابت نهایی مقابل نماینده گیلان تن به شکست داد و در نهایت با کسب مدال نقره بر سکوی دوم این رقابت‌های مهم و کشوری قرار گرفت.

 /انتهای متن/

درج نظر