حضور بازیکنان تیم هندبال بانوان سنندج در اربیل عراق

چند روزی است خبری مبنی بر حضور چند بازیکن تیم هندبال بانوان شهردای سنندج قبل از شروع لیگ برتر در تیم اربیل عراق شنیده می‌شود که فدراسیون هندبال مدعی است که دراین باره خبر ندارد و از سوی این فدراسیون اجازه‌ای برای شرکت در این بازی‌ها برای بازیکنان ایرانی صادر نشده است.

0

سرویس خبر به دخت/ 

به گزارش به دخت به نقل از ايسنا ،میترا نوری، نایب رییس بانوان فدراسیون هندبال بانوان درباره حاشیه پیش آمده درباره حضور بازیکنان تیم هندبال بانوان شهرداری سنندج در تیم اربیل عراق، اظهار کرد: من اطلاعی درباره این مساله ندارم و چیزی در قالب نامه اداری یا درخواست برای بازی خارج از کشور به فدراسیون ارائه نشده است.

نوری ادامه داد: زمانی که یک بازیکن قرار است برای بازی به کشور دیگری برود کنفدراسیون هندبال آسیا و کشورها در این انتقال دخیل هستند و حتی پولی هم باید به آن ها پرداخت شود و باید با تایید فدراسیون ایران ITC برای بازی این بازیکنان صادر شود.

نایب رییس بانوان فدراسیون هندبال درباره اجازه‌ این بازیکنان برای بازی در عراق، تصریح کرد: فدراسیون هندبال در جریان هیچ و انتقال بازیکنی به خارج از ایران نیست ، ولی اگر این اتفاق افتاده است واقعاً باید برای کشور مقصد تأسف خورد که بدون کارت بازی اجازه حضور بانوان هندبالیست شهرداری سنندج را داده است.

نوری در پایان گفت: اگر این مسابقات رسمی بوده است و زیر نظر فدراسیون هندبال عراق بوده اجازه فدراسیون لازم است در غیر این صورت هیچ منع قانونی ندارد.

/انتهای متن/

درج نظر