مدال آوری زنان ایرانی چهره توانمند و واقعی از زن مسلمان ارائه می کند

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه مدال آوری زنان ایرانی ارائه کننده چهره توانمند و واقعی از زن مسلمان است، گفت: این حضور نگاه ها در خارج از مرزها را نسبت به زنان ما اصلاح خواهد کرد.

0

سرویس خبر به دخت/

به گزارش به دخت به نقل از ایرنا، ˈشهین دخت مولاوردیˈ روز سه شنبه در دیدار با رییس فدراسیون ووشوی ایران و تعدادی از دختران ووشو کار، افزود: بانوان ورزشکار الگویی مناسب برای سایر بانوان و جوانانی که برای زندگی آینده خود دنبال آن هستند، محسوب می شوند.

وی با بیان آنکه توجه به حرکت ورزش زنان و قهرمانی باید به سمت متناسب با تلاش های آن ها پیش رود، نسبت به محقق شدن اهداف این معاونت در حوزه ورزش زنان اعلام آمادگی کرد.

وی با تاکید بر اینکه نظام سلامت باید به صورت همه جانبه محقق شود، گفت: سرمایه گذاری در عرصه ورزش، سلامتی و آینده مملکت را تضمین خواهد کرد.

مولاوردی ادامه داد: درخشش دختران ما در بخش های مختلف ورزشی و در رقابت با سایر ورزشکاران مایه مباهات و افتخار است.

وی اظهار امیدواری کرد که باتوجه به سطح رشد و دانش آموختگی بتوانیم به جایگاه شایسته زن ایرانی دست یابیم و نام ایران و ایرانی را بر سر زبانها بیندازیم.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده از ایجاد پست مشاور امور ورزشی در این معاونت خبر داد و گقت: در تغییرات سازمانی جدید قرار است پست مشاور امور ورزشی ایجاد شود.

رییس فدراسیون ووشوی کشور نیز در بخشی از سخنان خود گفت: کاروان ووشوکاران ایران در آخرین مسابقات جهانی که حدود دو هفته قبل در مالزی برگزار شد، موفق به کسب سه مدال طلا و یک برنز شد.

در پایان این دیدار معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با اهدای جوایزی از دختران ووشو کار تقدیر کرد.

/انتهای متن/

درج نظر