تقدیر از ۳۳ هزار بانوی پیشتاز حجاب برتر در سراسر کشور

رئیس بسیج جامعه زنان گفت: همزمان با هفته بسیج از ۳۳ هزار بانوی پیشتاز در عرصه حجاب برتر در سراسر کشور تقدیر می‌شود.

0

سرویس خبر به دخت/

به گزارش به دخت به نقل از فارس،مینو اصلانی گفت: همایش طلایه‌داران ایثار همایش سراسری و کشوری بود و در این همایش از بانوانی که به عنوان اسوه ملی انتخاب شده‌ بودند، تقدیر شد.

وی ادامه داد: معیارهایی برای زنان اسوه ملی وجود داشت که بسیجی بودن، حافظ قرآن بودن، کارآفرینی و فعال در حوزه مشاغل خانگی، تلاش در جهت اقتصاد مقاومتی، تحقیق و پژوهش، اختراع و ابتکار و همین طور مادران نمونه‌ای که ضمن اینکه خودشان برتر بودند توانسته بودند فرزندان موفقی را به جامعه تقدیم کنند.

اصلانی افزود: در انتخاب مادران نمونه معیار، داشتن بیشتر از 4 فرزند بود و در این همایش از مادر نمونه‌ای که خودش در مقطع دکتری در حال تحصیل بود و 6 فرزند موفق داشت و یکی از فرزندان وی رتبه دهم در کنکور سراسری را اخذ کرده بود تقدیر شد.

رئیس بسیج جامعه زنان تصریح کرد: همچنین مادر نمونه‌ای از لرستان را داشتیم که 10 فرزند موفق داشت و تمام این فرزندان پزشک، قاضی و تحصیلکرده بودند که این مادران و زنان نمونه طی چهار مرحله انتخاب شدند و در نهایت 60 نفر در سطح ملی معرفی و انتخاب شدند و از آن ها تقدیر شد و از بقیه در سطح استانی تقدیر شد.

وی افزود: در زمینه عفاف و حجاب نیز در سطح کشور 33 هزار نفر در سطح ملی و استان‌ها تجلیل می‌شوند و به صورت نمادین براي تقديرتعدادی از آن ها معرفی می‌شوند و در تهران نیز از یک‌هزار نفر تجلیل می‌شود.

اصلانی اظهار داشت: این افراد طی دو سال گذشته به واسطه ارتباط با بسیج پاسخ شبهات خود را در زمینه عفاف و حجاب گرفتند  و به اختیار خود حجاب برتر را انتخاب کردند.

/انتهای متن/

درج نظر