طرح عفاف و حجاب فعلی یک‌بار هم به طور کامل عملیاتی نشد

رئیس بسیج جامعه زنان گفت: قانونی که در زمینه گسترش عفاف و حجاب وجود دارد تا کنون یک‌بار هم به طور کامل عملیاتی نشده است تا نقاط ضعف آن مشخص شود اما اجرای طرح فعلی هم اکنون برای جامعه ضروری و مطلوب است.

0

سرویس خبر به دخت/ 

به گزارش به دخت به نقل از فارس،مینو اصلانی گفت: یکی موضوع عدم تخصیص بودجه لازم به امور عفاف و حجاب مانع از اجرایی شدن این طرح شد که البته در ابتدا بودجه‌ای به این موضوع اختصاص پیدا کرد اما متأسفانه عملیاتی نشد که دلایل آن باید بررسی شود.

وی ادامه داد: اختلاف دیدگاه‌هایی که برخی از مسئولان و سیاست‌گذاران در عرصه عفاف و حجاب داشتند یکی دیگر از موضوعاتی بود که مانع اجرایی شدن این طرح شد.

اصلانی تصریح کرد: موضوع عفاف و حجاب موضوعی است که تمام ابعاد آن کاملاً مشخص است و زمانی که اختلاف دیدگاه‌های مسئولان و سیاست‌گذاران به سطح مردم نیز کشیده می‌شود طبیعتاً این عزم را در بین مردم و مسئولان کمرنگ می‌کند و تأثیرات خودش را می‌گذارد.

وی افزود: باید یک‌صدا، هماهنگ و با برنامه ریزی منسجم و همه جانبه به این موضوع پرداخته شود، مخصوصاً نقش خانواده‌ها در این طرح کمرنگ بود و باید این نقش پررنگ تر شود به اعتقاد من این نقش‌ها نیز در روند موضوع عفاف و حجاب کمرنگ دیده شده است.

رئیس بسیج جامعه زنان اظهار داشت: متأسفانه طرح و قانونی که در زمینه گسترش عفاف و حجاب وجود داشت تا کنون یک‌بار هم به طور کامل عملیاتی نشد تا نقاط ضعف آن مشخص شود ،اما اجرای همین مقدار نیز هم اکنون برای جامعه ضروری و مطلوب است که متأسفانه عملیاتی نشد.

 /انتهای متن/

درج نظر