پنج مجموعه آبی برای بانوان پایتخت

معاون ورزش بانوان سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: ۷۳ مجموعه ورزشی ویژه بانوان از سوی شهرداری تهران طی ۶ سال گذشته راه اندازی شده است. مجموعه‌های آبی مروارید، توحید، جانبازان، شهدای آزادی و خانواده در مناطق ۱۷، ۲، ۱۰ و ۱۵ هم اکنون مشغول به فعالیت هستند.

2

سرویس خبر به دخت/

  میترا کریمی با اعلام این خبر افزود: شهرداری تهران طی سالهای گذشته، ورزشگاه‌ها و سالن‌های آبی و غیرآبی ویژه بانوان راه اندازی کرده است که در مناطق ۲۲ گانه پایتخت پراکنده هستند.

وی ادامه داد: طی ۶ سال گذشته ۵۷ مجموعه الزهرا که شامل سالن‌ها و اماکن ورزشی ویژه بانوان است در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران احداث و راه اندازی شده‌اند.

وی هم‌چنین از ایجاد پنج مجموعه آبی ویژه بانوان خبر داد و اظهار داشت: مجموعه‌های آبی مروارید، توحید، جانبازان، شهدای آزادی و خانواده در مناطق ۱۷، ۲، ۱۰ و ۱۵ هم اکنون مشغول به فعالیت هستند.

۶ شهربانو که شامل امکانات ورزشی، تفریحی و فرهنگی است در مناطق ۸، ۹، ۱۰، ۱۴، ۱۹و۲۰ایجاد شده و ساخت شهربانو‌های دیگر نیز در دست اقدام است.سالن ورزشی توپی آمنه در منطقه ۲، زمین چمن ویژه بانوان در منطقه ۸، بوستان بهشت مادران، پردیس و نرگس در مناطق ۳، ۱۵ و ۱۸ برای بانوان تهرانی طی چند سال گذشته راه‌اندازی شده‌ و مورد استفاده قرار می گیرند .

وی ادامه داد: هم‌چنین ۳۳ مجموعه آبی، ۶۵ سالن ورزشی و یک ورزشگاه ویژه جانبازان در تهران جزو مجموعه ورزشگاه‌ها و اماکن تفریحی مشترک بین زنان و مردان است که بیشتر آن‌ها در طول مدیریت فعلی شهرداری تهران راه‌اندازی شده‌اند.

منبع: همشهری‌آنلاین/انتهای متن/

نمایش نظرات (2)