دانشکده حضرت زینب(س) افتتاح می شود

رییس بسیج جامعه زنان کشور از افتتاح دانشکده حضرت زینب(س) ویژه خواهران بسیجی در دومین روز از هفته گرامیداشت بسیج خبر داد.

0

سرویس خبر به دخت/ 

به گزارش به دخت به نقل ازایرنا، مینو اصلانی روز دوشنبه در تشریح برنامه های هفته گرامیداشت بسیج با اعلام این خبر افزود: این دانشکده از میان بسیجیان عادی، فعال یا اعضای حلقه صالحین برای تحصیل در این دانشکده دانشجو می پذیرد.

رییس بسیج جامعه زنان کشور ادامه داد: علاقمندان به تحصیل در این دانشکده پس از قبولی در آزمون کنکور سراسری و گزینش های لازم می توانند دراین دانشکده در رشته های مدیریت و برنامه ریزی آموزش، مدیریت خانواده، مطالعات زنان و سایر رشته ها به تحصیل بپردازند.

وی اضافه کرد: از آن جایی که تعداد دانشکده های ویژه دختران در کشور بسیار محدود است لذا با درخواست این قشر از جامعه که خواهان ادامه تحصیل در دانشگاههایی با سطح علمی بالا بودند این دانشکده راه اندازی می شود.

به گفته وی، بر خلاف دانشگاه های دیگر که رشته های آن ها وارداتی است موضوعات این دانشکده تولیدی است و بر اساس مباحث دینی و اعتقادی و مبتنی بر فرهنگ دینی کشور است.

اصلانی با بیان اینکه این دانشکده دارای خوابگاه، ساختمان آموزش، کتابخانه و دیگر بخش های دانشگاهی است اظهار داشت: مساحت ساختمان این دانشکده 9 هزار متر مربع است که ظرفیت پذیرش 600 دانشجو را دارد.

وی گفت: قرار است این دانشکده جدید برای ترم بهمن ماه جاری در مقطع کارشناسی و مهر سال آینده پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد داشته باشد.

/انتهای متن/

درج نظر