بعضی از رفتارها باید از ورزش حذف شود

بازیکن تیم هندبال بانوان ثامن‌الحجج سبزوار گفت: برخی از تیم‌های میزبان در لیگ برتر هندبال بانوان امکانات را به خوبی در اختیار تیم مهمان نمی‌گذارند و باید اینگونه رفتارها را از ورزش حذف کنیم.

0

سرویس خبر به دخت/ 

به گزارش به دخت به نقل از ايسنا ،شیدا فلاحی بازیکن تیم هندبال بانوان ثامن الحجج سبزوار درباره میزبانی تیم‌ها در لیگ برتر اظهار کرد: امکانات تیم ما خوب است ولی در یکی دو تا از شهرها که رفتیم میزبانی‌ها خیلی سطح مطلوبی نداشت.از لحاظ اینکه سالن ها تمیز نبود و ساعات خوبی را برای تمرین به ما نمی‌دادند. به هر حال باید این رفتار ها را از ورزش حذف کرد.

فلاحی درباره کیفیت بازی‌های لیگ برتر هندبال بانوان ایران گفت:بعضی از بازیکنان در تیم ها جابه‌جا شده‌اند و بازیکنان سطح بالا در همه تیم ها پخش شده‌اند؛به همین دلیل تقریبا همه تیم ها در یک سطح هستند.

او ادامه داد: بازی های نیم فصل نزدیک بود و به جز یکی دو بازی بقیه بازی ها از حساسیت بالایی برخوردار بودند. 4 تیم در لیگ برتر هندبال بانوان در یک سطح قرار دارند و قهرمان هم از بین آنها خواهد بود.

بازیکن تیم هندبال ثامن‌الحجج سبزوار درباره عملکرد این تیم در نیم فصل اول اظهار کرد: علی رغم اینکه خیلی ها فکر نمی‌کردند تیم ما امسال بتواند نتایج خوبی بگیرد اما توانستیم نیم فصل اول را با بردهای پیاپی و قهرمانی پشت سر بگذاریم. سعی می‌کنیم در نیم فصل دوم بهتر باشیم.

او درباره مهم‌ترین رقیبان ثامن برای کسب عنوان قهرمانی تصریح کرد: اول فصل فکر‌ می‌کردم ثامن تهران رغیب اصلی ما باشد ،الان هم علی رغم شکست های این تیم در نیم فصل اول که باعث شده در جدول از ما عقب بیفتد بازهم جدی ترین رقیب ما در نیم فصل دوم ثامن تهران است و سخت‌ترین بازی ما در نیم فصل دوم هم بازی برابر این تیم است.

فلاحی درباره سطح داوری ها در لیگ برتر هندبال بانوان اظهار کرد: در چند بازی داور می‌توانست نتیجه بازی ها را عوض کند اما با توجه به کم سن و سال بودن داوران و تجربه کم بازهم سطح داوری آن ها خوب بود.

او در پایان گفت: تیم کردستان مدعی شده که می‌خواهد قهرمان لیگ امسال را بدست بیاورد و مطمئنم ثامن هم بهتر می‌شود و نتایج نیم فصل اول را تکرار نمی‌کند بنابراین کار ما در نیم فصل دوم سخت است.

/انتهای متن/ 

درج نظر