تمام هزینه‌های تیم را از جیبم پرداخت می‌کنم!

سرمربی تیم والیبال بانوان اسلامشهر گفت: من گاهی با خودم فکر می‌کنم که وقتی تمام هزینه‌های تیم را از جیب خودم پرداخت می‌کنم تیم داری در لیگ برتر والیبال بانوان چه نفعی برای من دارد؟!

0

 سرویس خبر به دخت/

به گزارش به دخت به نقل از ايسنا ،اعظم عیدی، سرمربی تیم والیبال بانوان اسلامشهر اظهار کرد: اسپانسرها عقیده دارند تبلیغات لازم برای آن ها در ورزش بانوان صورت نمی‌گیرد و مدام به مسئولان تیم های بانوان می‌گویند: “تیم‌داری در ورزش بانوان چه چیزی برای ما دارد؟”

او ادامه داد: تمام مشکلات نبود اسپانسر متوجه مربیان است. من تمام هزینه های تیم را از جیب خودم پرداخت می‌کنم و تا امروز هم دستمزدی نگرفتم و در لیگ برتر رایگان تیم داری می‌کنم . من هم با خودم فکر می‌کنم تیم داری برای من چه چیزی دارد؟

عیدی درباره حضور تیم خود بعد از آغاز لیگ برتر والیبال بانوان گفت: یک درصد هم نمی‌توان به اسپانسرها اعتماد کرد. اسپانسر تیم ما را در هوا نگه داشت و دقیقه نود گم شد. هرچه قدر به دفتر این فرد رفتیم گفتند :”خارج از کشور رفته” و بعد گفتند :”یکی از اقوامش فوت کرده است و دیگر نمی‌خواهد تیم داری کند. ” اما مشخص شد این فرد اخبار لیگ را دنبال می‌کرده است و وقتی دیده تیم‌ها پشت سرهم انصراف می‌دهند فکر کرده لیگ والیبال بانوان ایران برنامه‌ریزی و رسمیت ندارد.

سرمربی تیم والیبال بانوان اسلامشهر ادامه داد: بعد از این ماجرا مجبور شدم دنبال اسپانسرهای دیگر باشم و چندتا هم پیدا کردم. هرکدام از آن‌ها تا مسیری با ما آمدند اما انتظار ما را برآورده نکردند تا اینکه یک آدم خیر قبول کرد تا حدودی خرج ما را بدهد تا بتوانیم در مسابقات امسال شرکت کنیم. تیم اسلامشهر به عنوان تیم هفتم که هفته اول استراحت دارد در قرعه کشی دوم لیگ حضور داشت و من اصلا انصراف نداده بودم و فقط به این دلیل که ورودی لیگ را پرداخت نکرده بودیم اجازه شرکت نداشتیم.

عیدی درباره وضعیت بازیکنان خود اظهار کرد: من تمام تلاشم را کردم تا فقط بازیکنان اسلامشهر در لیگ باشند. بازیکنان من در سالن خودم تمرین می‌کنند و به بازیکنان گفتم اگر اسپانسر باشد دستمزد می‌دهیم در غیر اینصورت فقط هزینه بازی ها را پرداخت می‌کنیم و تمام بازیکنان قبول کردند و سر تمرین ماندند. من هدفم این است که از پتانسیل بازیکنان اسلامشهر سود ببرم و قطعا از جوانان ونوجوانان این شهر هم در طول فصل استفاده می‌کنم.

اعظم عیدی در پایان اظهار کرد: از نظر من ضعف جذب اسپانسر هم از طرف تیم ها است و هم از طرف خود اسپانسرها. فصل های پیش درصدی از مالیات اسپانسرها کم می‌شد تا حامیان بیشتری جذب ورزش بانوان بشوند اما در حال حاضر اینگونه نیست.

 /انتهای متن/

درج نظر