بی‌پولی، عامل نرفتن بانوان شمشیرباز به مسابقات جهانی

نایب رییس بانوان فدراسیون شمشیربازی گفت: به دلایل مالی تیم‌های بانوان به رقابت‌های جهانی اعزام نمی‌شوند.

0

 سرویس خبر به دخت/

شهناز کرود نایب رییس بانوان فدراسیون شمشیربازی بانوان اظهار کرد: به دلیل مشکلات مالی تیم‌های بانوان به مسابقات جهانی اعزام نمی‌شوند. برای شرکت در مسابقات جهانی تیم‌ها باید در چند بازی آمادگی برای کسب سهمیه و جمع کردن امتیاز برای این مسابقات شرکت کنند و همچنین هزینه‌ای را برای ورودی آن بپردازند که این هزینه‌ها بسیار زیاد است.

او ادامه داد: کم‌کم برنامه‌ریزی‌هایی را تدارک دیده‌ایم تا بتوانیم خودمان را به این مسابقات و سطح جهانی برسانیم. یکی از نتایجش هم عملکرد خوب در مسابقات آسیایی کویت بود.تیم جوانان ما میانگین سنی ۱۹ را دارد و بسیار به موفقیت این تیم امیدواریم.

نایب رییس بانوان فدراسیون شمشیربازی گفت: چون مردان سهمیه المپیک را دارند و مسابقات‌شان گشترده‌تر است به همین خاطر بیشتر در مسابقات جهانی شرکت می‌کنند. در کل بانوان، شمشیربازی را ده سال دیرتر از آقایان شروع کردند اما با این حال تیم‌های بانوان ما قدرتمند هستند.

کرود درباره مسابقات تیم ملی بانوان در آینده تصریح کرد: در اردن تدارک اردو و مسابقه دیده‌ایم. بهمن و اسفند ماه هم در دو مسابقه در اسلحه‌های اپه و سابر که درقطر برگزار خواهد شد؛ شرکت می‌کنیم.

نایب رییس بانوان فدراسیون شمشیربازی در پایان گفت: مسابقات قهرمانی کشور بانوان در اسلحه‌های اپه و سابر ۲-۶ آذر ماه برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا/ انتهای متن/

درج نظر