تیم فوتبال بانوان استقلال منحل شد

تیم فوتبال بانوان استقلال که چند هفته‌ای بود با مشکل مالی دست و پنجه نرم می‌کرد، در نهایت منحل شد.

0

سرویس خبر به دخت/

به گزارش به دخت به نقل از ايسنا ،معصومه غلامی، سرپرست تیم فوتبال بانوان استقلال تهران با تایید این خبر، اظهار کرد: با توجه به مشکلات مالی که داشتیم، آقای فتح‌الله‌زاده با ادامه فعالیت تیم فوتبال بانوان این باشگاه موافقت نکرد و طی نامه باشگاه استقلال به هیات فوتبال استان و فدراسیون فوتبال این تیم منحل اعلام شد.

غلامی خاطر نشان کرد: تیم فوتبال بانوان استقلال 26 بازیکن دارد که تنها چهار نفر از آن ها شهرستانی هستند و آن ها قراردادی دو ساله با این تیم داشته‌اند. با انحلال این تیم مشخص نیست که وضعیت این بازیکنان چه می‌شود.

سرپرست تیم فوتبال بانوان استقلال ، افزود: این تیم کار خود را از دسته دو آغاز کرد و در دسته یک قهرمان شد و به لیگ برتر رسید ، حتی سال گذشته هم با تفاضل گل عنوان چهارمی را به خود اختصاص داد و با توجه به این که اولین سال حضورش را تجربه می‌کرد عملکرد خوبی داشت. به هر حال این تیم تنها نماینده تهران در لیگ برتر فوتبال بانوان بود و ما توقع داشتیم که هیات فوتبال استان و فدراسیون از استقلال حمایت کنند تا مشکلاتمان حل شود.

وی افزود: ما چهار سال برای تیم استقلال بانوان زحمت کشیدیم و دوست نداشتیم که به یکباره این تیم منحل شود.

تیم استقلال به عنوان تنها تیم تهرانی در لیگ برتر فوتبال بانوان هفته‌ گذشته علی‌رغم مشکلات مالی که داشت در دقیقه‌ 90 مقابل حریفش بازی کرد و قرار بود این هفته‌ هم مقابل پاس همدان بازی کند که حتی تیم همدانی در حال حاضر به پایتخت آمده، اما اجازه بازی از سوی باشگاه به تیم استقلال داده نشد تا پرونده‌ این تیم تهرانی در لیگ برتر با 9 بازی بسته شود.

درج نظر