عکس گرفتن از بازی بانوان باحجاب بسکتبالیست ممنوع!

با اینکه فصل جدید مسابقات سوپر لیگ بسکتبال بانوان با پوشش اسلامی برگزار می‌شود ،اما فدراسیون بسکتبال همچنان اجازه گرفتن گزارش تصویری از این مسابقات را نمی‌دهد.

0

سرویس خبر به دخت/

به گزارش به دخت به نقل از ايسنا،قرار است مسابقات سوپرلیگ بسکتبال بانوان در فصل جدید با پوشش اسلامی برگزار شود تا بازیکنان برای شرکت در رقابت‌های بین‌المللی آماده شوند و همچنین اسپانسر نیز برای تیم های بسکتبال بانوان جذب شود.

با این تصمیم امید در دل خانواده بسکتبال بانوان زنده شد تا بتوانند از حاشیه بیرون بیایند و پا را فراتر از ایران بگذارند و بالاخره بتوانند بازی بین‌المللی داشته باشند.

با حضور رسانه‌ها و تماشاچیان بیشتر در سالن‌های بازی بسکتبال بانوان امکان بالا رفتن انگیزه بازیکنان و همچنین جذب اسپانسر برای تیم‌ها که مشکل همیشگی بسکتبال بانوان و حتی کل ورزش بانوان است رفع می‌شود. اما با نظر فدراسیون، عکاسان اجازه گرفتن عکس حین انجام بازی را ندارند و فقط می‌توانند در ابتدای بازی عکس دسته جمعی تیمی را بگیرند. این موضوع در حالی انجام می‌شود که بازیکنان حجاب مناسب را دارند.

فاطمه کرم زاده، نایب رییس بانوان فدراسیون بسکتبال در توضیح این مسئله گفت: ما هنوز مجوزی برای عکس گرفتن عکاسان در حین انجام بازی را نداریم اما عکاس فدراسیون با آشنایی به ضوابط موجود عکس‌های مناسب را از بازی می‌گیرد!

او ادامه داد: چون آغاز کار است باید احتیاط لازم را انجام بدهیم و فعلا اینگونه صلاح می‌دانیم که کار به این شکل صورت بگیرد تا ابتدا انعکاس خبری این موضوع را از طریق سایت خود فدراسیون دریافت کنیم.

کرم‌زاده درباره زمان گرفتن مجوز اظهار کرد: فعلا مسابقات را در دور اول برگزار می‌کنیم و بعد در این باره تصمیم می‌گیریم.

نایب رییس بانوان فدراسیون بسکتبال به سوالی درباره اینکه چه نهادی باید این مجوز را صادر کند پاسخی نداد و تصریح کرد: زمانی که مجوز را گرفتیم در آن زمان اعلام می‌کنیم.

سرمربیان و بازیکنان تیم های بسکتبال بانوان همیشه از این موضوع که بازی‌های بانوان رسانه‌ای نمی‌شود گلایه دارند اما در حالی که رسانه‌ها آمادگی برای پوشش دادن رقابت‌های زنان را دارند، فدراسیون با گذاشتن موانع بر سر راه آنها امکان عملی شدن این موضوع را سلب می‌کنند.

به نظر می‌رسد با این تصمیمات مشکلات بسکتبال بانوان حل شدنی نباشد!

درج نظر