معاون رئیس جمهور در امور زنان برای لغو بخشنامه جدید دولت اقدام کند

مشاور امور بانوان وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: معاون رئیس جمهور در امور زنان برای لغو بخشنامه جدید دولت مبنی بر حذف جایگاه مشاور امور بانوان در وزارتخانه‌ها اقدام کند.

0

سرویس خبر به دخت/

به گزارش به دخت به نقل از فارس،ثریا ظفری گفت: طی چند روز گذشته بخشنامه‌ای به ما ابلاغ شد که براساس آن به دنبال چابک‌سازی و منطقی‌سازی دستگاه‌های دولتی و وزارتخانه‌ها تعدادی از معاونت‌ها حذف شوند و بخش مشاور امور بانوان نیز شامل این بخشنامه می‌شود.

وی ادامه داد: در وزارت صنعت بر طبق آیین نامه در مجموع 4 نفر در بخش امور بانوان فعالیت دارند و هنوز برای اجرایی کردن بخشنامه جدید دولت اقدام نکرده‌ایم.

ظفری افزود: امیدوار هستیم معاون رئیس جمهور در امور زنان برای لغو این بخشنامه اقدامی انجام دهند تا شاهد حذف بخش امور بانوان در دستگاه‌های دولتی و وزارتخانه‌ها نباشیم.

در تاریخ 6 آبان ماه امسال بخشنامه‌ای از سوی معاونت توسعه سرمایه انسانی ریاست جمهوری به دستگاه‌های دولت و وزارتخانه‌ ابلاغ شد که بر اساس آن تعدادی از معاونت‌ها حذف شوند و بخش امور بانوان نیز شامل این بخشنامه می‌شود و در صورت اجرایی شدن این بخشنامه جایگاه مشاور امور بانوان از چارت سازمان‌ها حذف می‌شود.

درج نظر