این هفته معلوم می‌شود که در لیگ ماندنی هستیم یا نه

سرپرست تیم فوتبال بانوان استقلال می‌گوید در هفته جاری مشخص می‌شود این تیم در لیگ ماندنی است یا خیر.

0

 سرویس خبر به دخت/

به گزارش به دخت به نقل از ايسنا معصومه غلامی درباره احتمال انصراف تیم فوتبال بانوان استقلال تهران از لیگ برتر گفت: پس از بازی با تیم سیستان و بلوچستان با توجه به اینکه مشکلات مالی زیادی داشتیم آقای فتح‌الله‌زاده گفته بودند که اگر این مشکلات باشد تیم را منحل می‌کنیم.

وی ادامه داد: صحبت‌هایی درباره انحلال تیم هست اما هنوز به صورت مستقیم با آقای فتح‌الله‌زاده صحبت نکرده‌ام. در این هفته مشخص می‌شود که آیا استقلال در لیگ فوتبال بانوان باقی می‌ماند یا خیر.

غلامی در پاسخ به اینکه در هفته اخیر تا لحظات آخر هم مشخص نبود مقابل سیرجان بازی خواهیم کرد یا خیر گفت: این هفته با سیرجانی‌ها بازی داشتیم اما هزینه‌ای نگرفته بودیم تا اینکه در لحظات آخر تمام هزینه‌ها را خودم تقبل کردم و بازی انجام شد.

غلامی افزود: امیدوارم که استقلال در لیگ باقی بماند چون ما تنها تیم تهرانی حاضر در لیگ هستیم و دوست داریم که هیات‌ها و مسوولان کمک کنند تا بتوانیم در این رقابت‌ها باقی بمانیم.

وی در پاسخ به اینکه سال گذشته استقلال حضور موفقی در لیگ داشت ،اما امسال نتایج خوبی را نگرفته است، گفت: سال گذشته با اینکه اولین حضور خود را در لیگ تجربه کردیم اما تجربه خوبی بود و توانستیم نتایج قابل توجهی بگیریم. امسال هنوز با بازیکنان سال گذشته خود تسویه نکرده‌ایم و بازیکنان تیم انگیزه بازی ندارند. بالاخره مشکلات مالی در عملکرد تیم تاثیر گذاشته است.

سرپرست تیم فوتبال بانوان استقلال تهران درباره برگزار نشدن بازی این تیم مقابل نگار دژ شیراز در هفته‌های گذشته هم گفت: تنها امکاناتی که نداشتیم این بود که آمبولانس، ماسک اکسیژن نداشت و پزشک هم دیر رسید.

غلامی افزود: بالاخره از نظر کیفیت نمی‌توان لیگ بانوان را با لیگ مردان مقایسه کرد. درباره این بازی هم نماینده فدراسیون بیش از حد سخت‌گیری به خرج داد. ما حتی پزشک جایگزین هم برای این بازی داشتیم که فدراسیون قبول نکرد. اگر این بازی برگزار می‌شد به راحتی می‌توانستیم تیم نگار دژ را شکست دهیم اما کمیته انضباطی نتیجه این بازی را سه بر صفر به نفع نگار دژ اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: بازی با سیرجان را با نتیجه سه بر دو واگذار کردیم اما فدراسیون فوتبال نتیجه این بازی را 4 بر دو اعلام کرده است. این چندمین بار است که نتایج بازی از سوی فدراسیون اشتباه اعلام می‌شود.

تیم فوتبال بانوان استقلال تهران تا هفته نهم لیگ برتر بانوان، 2 برد، یک تساوی و شش باخت را در کارنامه خود دارد.

 /انتهای متن/

درج نظر