زنان الگوی مبارزه با جنگ نرم هستند

امام جمعه شیراز گفت: زنان الگو و اسوه مقابله با جنگ نرم در ایران اسلامی و جهان هستند.

0

سرویس خبر به دخت/

به گزارش به دخت به نقل از فارس ،حجت‌الاسلام محمد حسن مرادی امروز در حاشیه دیدار با اعضای نخبه بسیج دانش‌آموزی استان فارس در شیراز اظهار داشت: در این برهه از زمان مهم‌ترین رسالت بسیجیان به ویژه خواهران بسیجی افزایش روحیه خودباوری و ایستادگی در برابر تهاجم فرهنگی است.

وی خاطرنشان کرد: نگاه اسلام و انقلاب اسلامی ایران به زنان، جنسیتی نبوده و مسیر و حرکت این قشر تاثیرگذار جامعه را در راستای عقل، منطق، اندیشه و مدیریت پیش می‌برد.

امام جمعه موقت شیراز تصریح کرد: دشمن قسم خورده انقلاب اسلامی با راه‌اندازی جنگ‌های سخت، نیمه‌سخت، نرم، و سایبری در صدد تغییر ساختار اجتماعی، فرهنگی و اعتقادی و باورهای دینی مردم ما است.

مرادی با اشاره به اینکه ایرانیان در صدر اسلام همواره مورد توجه و احترام ائمه بوده‌اند، افزود: حضرت علی (ع) ایرانیان را مردمی حکیم، فرهیخته و صاحب کرامت دانسته و به فرموده این امام همام این قوم از لشکریان اسلام به خوبی استقبال کرده و با آغوش باز دین مبین اسلام را پذیرفته‌اند.

وی بیان داشت: نقش بی‌بدیل انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام و مقام معظم رهبری در تداوم و استمرار بخشیدن به حرکت‌های انقلابی و اسلامی و محرومان جهان دنیا را شگفت‌زده کرده است و در این راستا استکبار با کمک ایادی داخلی و خارجی خود قصد خاموش کردن این نهضت را دارد.

 /انتهای متن/

درج نظر