درخشش دختران پارو به دست همدانی در مسابقات کشوری

دبیر هیئت قایقرانی استان همدان درخشش دختران قایقران همدانی در مسابقات آب‌های آرام قهرمانی کشور خبر داد.

0

سرویس خبر به دخت/

مهدی صمدی اظهار داشت: مسابقات قایقرانی ‏آب‌های آرام قهرمانی بانوان کشور در دو رده سنی بزرگسالان و جوانان در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی تهران در جریان است.

وی افزود: این مسابقات با حضور قایقرانانی از 14 استان کشور از استان‌های هرمزگان، گلستان، کردستان، کرمانشاه، گیلان، ‏همدان، زنجان، لرستان، مازندران، آذربایجان شرقی، اصفهان، تهران، توابع تهران و خوزستان از جمعه 10 آبان ماه آغاز شد و تا امروز عصر ادامه پیدا خواهد کرد.

دبیر هیئت قایقرانی همدان اضافه کرد: رقابت‌های قهرمانی کشور بانوان در مواد کایاک و کانوی یک‌نفره 200 متر، کایاک یک‌نفره و کانوی یک‌نفره ‏‏500 متر و کایاک دونفره و چهارنفره 500 متر در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود.‏

به گفته وی در روز نخست این مسابقات قایقرانان همدانی درخشش خوبی داشتند و چند عنوان را به دست آوردند.

صمدی اضافه کرد: در رقابت فینال کانوی دونفره 500 متر بزرگسالان تیم قایقرانی همدان متشکل از سپیده گمار و نرگس خدابنده‌لوئی از همدان بعد از ورزشکاران کرمانشاه و بالاتر از تهرانی‌ها در جایگاه دوم قرار بگیرند.

وی ادامه داد: در رقابت کایاک یک‌نفره 500 متر بزرگسالان آرزو حکیمی از همدان زودتر از رقبا از خط پایان گذشت و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

دبیر هیئت قایقرانی همدان با بیان اینکه در فینال کایاک چهارنفره 500 متر و در بخش بزرگسالان، تیم همدان پس از تهران توانست عنوان دومی را از آن خود کند، تصریح کرد: تیم چهارنفره همدان متشکل از مونا نوری، متینه نوری، مهسا بیگدلی و آرزو حکیمی پس از تهران و بالاتر از هرمزگان در رده دوم این بازی‌ها ایستاد.

وی گفت: در کایاک دونفره 500 متر بزرگسالان تیم مونا نوری و متینه نوری از همدان عملکرد مناسبی داشتند و موفق شدند بعد از پاروزنان هرمزگان و تهران در جایگاه سومی این رشته قرار بگیرند.

صمدی خاطرنشان کرد: مسابقات قایقرانی ‏آب‌های آرام قهرمانی بانوان کشور امروز با برگزاری مواد دیگر پیگیری خواهد شد و عصر امروز تیم‌های برتر معرفی می‌شوند.

منبع:فارس/ انتهای متن/

درج نظر