باید از اسپانسرها تقدیر کرد!

سرمربی تیم بسکتبال بانوان کوشا سبلان گفت: اسپانسرها به دلیل اینکه از آنها قدردانی صورت نمی‌گیرد دلخور می‌شوند!

0

 سرویس خبر به دخت/

به گزارش به دخت به نقل از ايسنا پوران عباسی اظهار کرد: اگر عنوان کنیم که اسپانسر نیست بی‌انصافی است و بسیاری از شرکت‌ها به دلیل اینکه بعد از حضور آن ها به عنوان اسپانسر تقدیر و تشکری از آن ها صورت نمی‌گیرد دلخور می‌شوند و به حمایت خود ادامه نمی‌دهند.

او درباره تیم خود اظهار کرد: از فروردین ماه تمرینات خود را آغاز کردیم و وضعیت اردوهایمان هم خوب است. ابتدا هم تیم ما در سوپر لیگ بانوان حضور داشت اما بنا به دلایلی به دسته پایین‌تر رفت و الان هم به دلیل انصراف یک تیم راهی سوپر لیگ “A” بسکتبال بانوان شد.

عباسی درباره ترکیب تیم خود در لیگ امسال گفت: بازیکنان تیم کوشا همان بازیکنان سال قبل هستند و اگر اسپانسر ما در شرایط عالی بود بازیکن خارجی یا بازیکن گران قیمت هم می‌توانستیم جذب کنیم.

سرمربی کوشا پییش بینی خود را از مسابقات امسال اینگونه بیان کرد: گروهA گروه سختی است اما با شرایط تیم کوشا فکر می‌کنم بتوانیم مقام خوبی را به دست بیاوریم.

او درباره مقام سال گذشته تیم خود گفت: سال قبل به دلیل نبود اسپانسر چهار بازی پایانی را انجام ندادیم و دوازدهم شدیم در حالی که اگر بازی ها را ادامه می‌دادیم می‌توانستیم مقام هشتم را به دست بیاوریم.

عباسی درباره حضوراسپانسر در سوپر لیگ بسکتبال بانوان گفت: تیم ما اسپانسر معمولی دارد ولی تمام تلاش خود را برای فراهم کردن احتیاجات باشگاه انجام می‌دهد. حضور اسپانسرها نسبت به گذشته بهتر شده است آن هم به دلیل تلاش مربیان است که با هر سختی تلاش می‌کنند تا برای تیم های خود اسپانسر فراهم کنند.

پوران عباسی درباره استفاده از پوشش اسلامی در مسابقات لیگ بسکتبال بانوان تصریح کرد: استفاده از پوشش برای عادت کردن بازیکنان برای شرکت در بازی های برون مرزی بسیار خوب است و حدود یک ماه است که تیم ما با پوشش تمرین می‌کند اما باید شرایطی را فراهم شود تا اسپانسر تیم‌ها بازی باشگاه های خود را ببینند تا آنها هم به توانایی بانوان بسکتبالیست ایران پی ببرند و سرمایه گذاری خود را در این بخش افزایش بدهند.

 /انتهای متن/

درج نظر