آیا تمام کشته‌شدگان توسط پلیس فدرال آمریکا بیمار روحی هستند؟

رئیس بسیج جامعه زنان در اعتراض به کشته شدن زن ۳۴ ساله سیاهپوست آمریکایی توسط پلیس فدرال آمریکا گفت: یکی از حربه‌های پس از جنایت آمریکا بیان کردن مشکلات روحی و روانی است.

0

 سرویس خبر به دخت/

مینو اصلانی با اشاره به کشته شدن زن سیاهپوست 34 ساله توسط پلیس فدرال آمریکا مقابل دیدگان فرزندش گفت: برخورد خشونت‌بار پلیس فدرال با شهروندان آمریکایی بارها تکرار شده است.

وی افزود: پلیس آمریکا بارها دست به کشتن نوجوانان سیاه پوست و شکستن حریم خصوصی شهروندان زده است که به لحاظ مبانی حقوقی بشری این سؤال مطرح است که چرا با نقض حقوق بشر در امریکا هیچ نهادی عکس‌العمل از خود نشان نمی‌دهد.

رئیس بسیج جامعه زنان افزود: این اقدامات خصمانه آمریکا این شائبه را به وجود می‌آورد که سازمان حقوق بشر طرفدار نظام سلطه است و هیچ اعتراضی نسبت به این حرکت انجام نمی‌گیرد این در حالی است که اگر چنین اتفاق در دیگر کشورها به وقوع می‌پیوست آمریکا برای سرکوب آن ها اقدام و جریان سازی جهانی می‌کرد.

اصلانی ادامه داد: با توجه به درک درست زنان مسلمان ایران از مبانی دین و کرامت انسانی، بسیاری از زنان فعال در عرصه اجتماعی نسبت به کشته شدن مادر 34 ساله سیاهپوست آمریکایی مقابل دیدگان فرزندش اعتراض کرده‌اند همچنین سازمان‌های مردم نهاد زیادی این مسئله را پیگیری می‌کنند.

وی تصریح کرد: ما خواهان حفظ کرامت انسان‌ها و امنیت آن ها هستیم، آمریکا قوانین حقوق بشری را نقض می‌کند و این مسئله بر ما پوشیده نیست ضمن اینکه ماهیت برتری و استعماری آمریکا را نشان می‌دهد، بارها دیدیم که به این رژیم استکباری اعتماد شده است اما با عهدشکنی و خود برتری چهره فریب دهنده خود را نشان داده است تا جایی که سوء استفاده کردن از اعتماد دیگر ملت‌ها توسط آمریکا امری عادی به شمار می‌رود.

رئیس بسیج جامعه زنان خاطرنشان کرد: متأسفانه یکی از حربه‌های پس از جنایت آمریکا بیان کردن مشکلات روحی و روانی افراد کشته شده است تا افکار عمومی را آرام کند و پلیس این حق را به خود می‌دهد که فرد را به رگبار گلوله ببندد چرا که دارای مشکلات روانی است، چه دلیلی دارد که تمام افراد کشته شده توسط پلیس آمریکا دارای مشکلات روحی و روانی بودند این در حالی است که هیچ وقت اجازه بررسی در این خصوص را نمی‌دهند.

منبع:فارس/ انتهای متن/

درج نظر