سرمربی هندبال بانوان سنندج: به بازیکنان بومی تیم اعتقاد دارم

سرمربی هندبال بانوان شهرداری سنندج گفت: هیچ احتیاجی به گرفتن بازیکن جدید برای تیم خود نداشتیم و با همین بازیکنان بومی در لیگ امسال شرکت خواهیم کرد.

0

سرویس خبر به دخت/ 

به گزارش به دخت به نقل از ايسنا نشمین شافعیان سرمربی تیم هندبال بانوان شهرداری سنندج اظهار کرد: تیم ما در وضعیت آمادگی خوبی قرار دارد و خوشبختانه تمرینات و بدنسازی خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم. از لحاظ بازیکن هم هیچ مشکلی نداریم و در ابتدای فصل هم برای خرید هیچ بازیکنی اقدام نکردیم و اعتقاد داریم با بازیکنان بومی خود می‌توانیم نتیجه خوبی در لیگ برتر هندبال بانوان کسب کنیم.

او ادامه داد: با این که تیم به دلیل نبود اسپانسر تمرینات خود را دیر شروع کرد ،اما امیدوارم امسال نسبت به سال گذشته بهتر عمل کنیم و مقامی بالاتر از سومی فصل گذشته را به دست آوریم.

شافعیان درباره کیفیت لیگ برتر هندبال بانوان اظهار کرد: کل تیم‌ها شرایط آمادگی خوبی دارند. تیم های ثامن الححج سبزوار ، ثامن تهران و ذوب آهن از تیم‌های خوب هندبال بانوان هستند و همیشه با قدرت در لیگ بانوان شرکت می‌کنند.

سرمربی تیم هندبال بانوان شهرداری سنندج درباره نخستین حریف خود در لیگ تصریح کرد: لارستان تیم خوبی است هرچند به دلیل اینکه تیم تازه به لیگ آمده است شناخت کافی از آن نداریم.

نشمین شافعیان درباره وضعیت تقسیم بازیکنان بین تیم ها نیز گفت: متاسفانه بیشتر بازیکنان ملی پوش در تیم های ثامن الحجج سبزوار و ثامن تهران حضور دارند و این موضوع باعث ضعیف شدن تیم‌های دیگر می‌شود. قرار بود هر تیم بتواند از دو یا سه بازیکن ملی استفاده کند. اگر هر تیم چند بازیکن ملی داشته باشد انگیزه بازیکنان هم افزایش می یابد و حتی تیم ملی قوی‌تری هم خواهیم داشت و تیم ملی از تمام شهر ها نماینده خواهد داشت.

او در پایان گفت: امیدوارم لیگ امسال بهتر و منظم تر از سال گذشته برگزار شود.

 /انتهای متن/

درج نظر