ملی‎پوش گلف بانوان: فدراسیون به ما توجه کند!

عضو تیم‎ملی گلف بانوان،خواستار توجه بیشتر فدراسیون به بانوان این رشته‎ی ورزشی شد.

0

 سرویس خبر به دخت/

زیبا مردانی با اشاره به برگزار نشدن اردوهای تیم‎ملی بانوان، تصریح کرد: حدود 6 ماه از آخرین مسابقات ما که قهرمانی کشور و به نوعی انتخابی تیم‎ملی هم بود، گذشته است با این حال خبری از اردو نیست.

وی ادامه داد: ما فقط سالی یکی دو بار در رقابت‎های داخلی شرکت می‎کنیم که آن هم نهایت دو روز طول می‎کشد، با این شرایط چگونه انتظار دارند، گلف پیشرفت کند!

مردانی با اشاره به اعزام تیم دو نفره آقایان ایران به رقابت‌های بهترین‌های گلف آسیا در چین، اظهار کرد: کاشکی برای یک‎بار هم که شده، تیم بانوان را به پیکارهای برون مرزی اعزام کنند که تجربه کسب کنیم تا شاید در آینده بتوانیم مربی خوبی شویم.

این بانوی لرستانی با اشاره به این‎که بیش از 6 سال است که گلف را شروع کرده، خاطرنشان کرد: از سال 88 که قهرمان کشور شدم، همواره در اردوهای تیم‎ملی حضور داشته‎ام با این حال فقط یک‎بار در پیکارهای بین‎المللی و آن هم در رقابت‎های دانشجویان جهان در چین شرکت کردم.

وی در پایان گفت: من در خرم‎آباد هم مربی هستم و هم بازی می‎کنم. خیلی زحمت کشیده‎ام و دوست دارم ثمره آن را ببینم و امیدوارم فدراسیون بودجه‎ای داشته باشد و بانوان را به تورنمنت‎های بین‎المللی اعزام کند.

منبع:ايسنا/ انتهای متن/

درج نظر