آرزو حکیمی: عملکردم در آسیا خوب بود

دختر المپیکی قایقرانی ایران عملکردش در رقابت های قهرمانی آسیا را خوب ارزیابی کرد.

0

سرویس خبر به دخت/

به گزارش به دخت به نقل از ايسنا آرزو حکیمی درباره عملکردش در رقابت های قهرمانی آسیا اظهار کرد: سطح رقابت ها بسیار خوب بود و تمام قایقرانان از شرایط مناسبی بهره مند بودند. در این دوره 24 کشور در رقابت های من شرکت کرده بودند و تمام قایقرانان بسیار قدرتمند مسابقه می دادند. با این حال توانستم عملکرد قابل قبولی داشته باشم و به مدال های خوشرنگی دست پیدا کنم. به نظرم عملکرد بسیار خوب بود و از نتایجم راضی بودم. به طور مثال در 200 متر رکورد بسیار خوبی داشتم و توانستم حریف قزاقم را با دو ثانیه اختلاف پشت سر بگذارم و طلا بگیرم.

دختر المپیکی قایقرانی ایران با اشاره به حریف قزاقش گفت: نکته جالب توجه این بود که همین حریف قزاق من در رقابت های قهرمانی جوانان جهان در کانادا با یک ثانیه اختلاف چهارم شد یعنی اگر من با این رکورد ها در کانادا مسابقه می دادم مدال طلا یا نقره می گرفتم. زمانی که رکوردهای او در رقابت های جهانی را دیدم خیلی ناراحت شدم و افسوس خوردم. می توانستم در قهرمانی جهان مدال بگیرم اما نشد و حالا با اینکه مدال آسیایی کسب کردم بازهم دلم برای آن مسابقات می سوزد و هنوز فراموش نکرده ام.

او افزود: با این حال رکوردهایم در قهرمانی آسیا خیلی خوب بود. نشان دادم که رشد کرده ام و با همین رکوردها می توانستم مدال جهانی بگیرم. با اینکه المپیک لندن آخرین مسابقه ای بود که من در آن شرکت کردم و در این مدت تنها تمرین کردم و هیچ مسابقه بین المللی نداشتم تا خودم را بسنجم. با این شرایط از خودم راضی هستم و رکوردهای خوبی ثبت کردم. حتی در یک بخش می توانستم رکورد بهتری بزنم اما چون مدال طلایم قطعی شد فشار نیاوردم و آرام تر کار کردم.

حکیمی در پاسخ به این سوال که چقدر اردوی ازبکستان در سطح آمادگی‌ات تاثیر گذار بود، بیان کرد: آن اردو خیلی خوب بود. باعث شد هم از نظر فنی و هم از نظر روانی خوب کار کنم. با مربی خودم کار کردم و از این نظر واقعا تاثیرگذار بود و تاثیرش در این مسابقات به خوبی دیده شد.

او درباره برنامه هایش برای آینده نیز گفت: فعلا هیچ چیز معلوم نیست. مسابقه اصلی که پیش رو داریم بازی های آسیایی کره جنوبی است که در سال 2014 برگزار خواهد شد و باید برای آن آماده شویم اما تا 20 یا 25 روز اردوها تعطیل خواهد بود و باید برنامه هایمان مشخص شود.

دختر المپیکی ایران درباره عملکرد دیگر ملی پوشان هم گفت: دختران در رده جوانان عملکرد خیلی خوبی داشتند و مدال های زیادی بدست آوردند. در این دوره در رده بزرگسالان خوب کار نکردیم و تنها یک مدال نقره و یک مدال برنز گرفتیم. البته باید بگویم در بخش کانادایی خوب بودیم و نتایج قابل قبول بود.

 /انتهای متن/

درج نظر