ساماندهي همسرگزینی از طریق سایت‌ها با همکاری پلیس فتا

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان گفت: همسرگزینی از طریق سایت‌ها با همکاری پلیس فتا ساماندهی می‌شود.

0

 سرویس خبر به دخت/

به گزارش به دخت به نقل از فارس ، مسعود امینی عصر شنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان کرمان اظهار داشت: استان‌های تهران، خراسان رضوی، اصفهان، شیراز و خوزستان بیشترین آمار طلاق را به خود اختصاص داده‌اند.

وی ادامه داد: آیین‌نامه مراکز مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده تصویب شده است و همسرگزینی از طریق سایت‌ها با همکاری پلیس فتا ساماندهی می‌شود.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان ابراز داشت: رصد آمار وام ازدواج جوانان انجام می‌شود و طی سال گذشته 923 هزار نفر نتوانستند وام ازدواج را به دلایل مختلف دریافت کنند.

امینی عنوان کرد: 150 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در زمینه ردیف تخصصی بودجه برای ازدواج جوانان پیگیری‌هایی را انجام داده‌اند.

وی با بیان اینکه کارنامه استان‌ها در حوزه ازدواج و خانواده را اعلام کردیم، ابراز داشت: در این زمینه اهمیت مجمع خیران ازدواج، تشکیل کمیته ساماندهی امور جوانان در فرمانداری‌ها و آموزش زوج‌ها در مساجد با محوریت روحانیان رصد شده است.

امینی متذکر شد: سمن‌هایی که در حوزه ازدواج، خانواده و مشاوره فعالیت می‌کنند باید شاخص‌های لازم در این زمینه را داشته باشند. مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان یادآور شد: طرح آموزش کارکنان مجرد در سازمان‌های مختلف اجرا می‌شود و ما این طرح را از وزارت‌خانه خودمان آغاز کرده‌ایم.

 /انتهای متن/

درج نظر