عناوین روزهای هفته ازدواج اعلام شد

همزمان با اول ذی‌الحجه روز ازدواج عناوین روزهای هفته از سوی وزارت ورزش و جوانان اعلام شد.

0

 سرویس خبر به دخت/

به گزارش به دخت به نقل از فارس ، همزمان با اول ذی‌الحجه روز ازدواج جوانان سید‌باقر پیش‌نمازی عناوین روزهای هفته ازدواج را به این ترتیب اعلام کرد: روز اول ذی‌الحجه 15 مهر‌ماه با عنوان روز ازدواج به هنگام، آگاهانه، آسان و پایدار سه‌شنبه 16 مهر به عنوان خیرین، خادمین و ازدواج آسان جوانان، چهارشنبه 17 مهر و پنجشنبه 18 مهر به ترتیب با عناوین آموزش زوجین و تحکیم و تعالی خانواده و ازدواج و سبک ازدواج اسلامی ـ ایرانی، روزهای پنجم، ششم و هفتم ذی‌الحجه نیز به ترتیب با عناوین مشاوره، بهداشت خانواده و سلامت نسل، ازدواج و فرزندان سالم، ازدواج و اقتصاد خانواده.

وی با اشاره به پوشش بیمه‌ای خدمات مراکز مشاوره‌ای گفت: با مذاکراتی که با رئیس بیمه مرکزی داشتیم خوشبختانه در بخش بیمه‌های تکمیلی قرار شد تا آئین‌نامه‌ها اصلاح شود و اگر این اتفاق بیفتد دغدغه هزینه مشاوره کاهش پیدا می‌کند.

وی افزود: پوشش بیمه‌ای خدمات مراکز مشاوره در حوزه اختیارات بیمه است و نیازی به مصوبه مجلس ندارد اما هنوز این موضوع به طور رسمی اعلام نشده است و ما به شدت پیگیر این موضوع هستیم.

پیش‌نمازی با اشاره به آمار متقاضیان وام ازدواج گفت: با پیگیری‌های که از طریق مکاتبه با مسئولان بانک مرکزی داشتیم و آمارهایی که دریافت کردیم نشان‌دهنده این بود که نیمی از متقاضیان موفق به دریافت وام ازدواج شده‌اند و 500 هزار نفر هنوز در انتظار دریافت وام ازدواج هستند.

وی افزود: ما همچنین از طریق ارتباط با کمیسیون اجتماعی پیگیر افزایش وام ازدواج جوانان هستیم و امیدواریم در آینده نزدیک این اقدامات پاسخ دهند و به نتایج خوبی برسیم.

 /انتهای متن/

درج نظر