امیدوارم تیراندازان ما با لبخند به ایران باز گردند

مربی تیم ملی بانوان اهداف پروازی می‌گوید تیم ملی تراپ بانوان ایران با آمادگی کامل به مسابقات قهرمانی آسیا رفته و اگر حتی بدشانسی هم بیاورد مدال برنز این رقابت‌ها را می‌گیرد.

0

 سرویس خبر به دخت/

به گزارش به دخت به نقل از ايسنا پیام رجایی درباره وضعیت آمادگی تیم ملی اهداف پروازی در مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا قزاقستان از اول اردیبهشت ماه وارد اردو شده‌ایم و به جز استراحت‌های مقطعی و حضور در مسابقات جهانی اسپانیا این اردوها تعطیل نشد.

وی گفت: ما تمرینات زیادی داشته‌ایم و وضعیت مهارتی ملی‌پوشان بسیار خوب است. البته باید در چند روز آینده به تطابق خروجی مهارت‌ برسیم و اگر حتی بدشانسی هم بیاوریم بانوان تیرانداز با لبی خندان به کشور باز می گردند.

رجایی در پاسخ به این که نبود تیم ملی مردان در این دوره از رقابت‌ها آیا در رتبه نهایی تیم ایران تاثیرگذار نیست؟ گفت: این اولین بار نیست که تیم ملی مردان در این رقابت‌ها حضور ندارد بلکه سه چهار دوره است که تنها تیم ملی بانوان به این رقابت‌ها اعزام می‌شود!

مربی تیم ملی بانوان اهداف پروازی، اضافه کرد: تیراندازی ورزش رکوردی است و هر کس که بتواند رکورد مورد نظر را بزند شانس برنده شدن دارد. ما نمی‌توانیم تیمی را به رقابت‌ها بفرستیم که نه تنها رکورد مورد نظر را نزده، بلکه شانسی هم برای عرض اندام ندارد. ما تیراندازان خوبی در بخش مردان داریم، اما متاسفانه دو سالی است که آن ها انگیزه خود را از دست داده‌اند.

رجایی درباره حریفان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا، اظهار کرد: تیم‌های هند، قطر و چین رقیبان اصلی ما در این مسابقات هستند. چین از نظر تجربه جلوتر از ایران است و هند هم یک تیرانداز المپیکی دارد که البته مشکلی در این باره نیست، اما قطری‌ها نتوانسته‌اند تا به امروز نتوانسته‌اند مدالی را در آسیا از دست ما بگیرند.

وی با بیان این که در مسابقات قهرمانی آسیا هند و قطر ایران توانست برنز انفرادی را به دست آورد گفت: پیش از این در تیمی توانسته بودیم مدال طلا این رقابت‌ها را از آن خود کنیم.

تیم ملی اهداف پروازی بانوان بزرگسال برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا 12 مهرماه به قزاقستان اعزام شدند. سپیده سیرانی، نرگس رنجبر و فاطمه امیری بهزادی ملی پوشان حاضر در این مسابقات هستند.

/انتهای متن/

درج نظر