ارتباط مستقیم باند‌های فحشا با جهاد نکاح

یکی از مقامات تونسی اعلام کرد، باند‌های فحشا پس از اعلام فتوای جهاد نکاح در سوریه،‌ با گروه‌های افراطی و تروریستی روابط نزدیکی برقرار کردند.

0

سرویس خبر به دخت/

به گزارش به دخت به نقل از تسنيم، ایمان هومیل از مسئولان وزارت امور زنان و خانواده اعلام کرد،‌ بر اساس اطلاعات موجود باند‌های فحشا در ارتباط مستقیم با گروه‌های تکفیری و تروریست‌های سوریه بوده و با آنان در زمینه جهاد نکاح همکاری می‌کنند. ارتباط میان این دو پس از صدور فتوای نکاح از سوی شیخ‌های وهابی افراطی آغاز و روز به روز بر شدت آن افزوده شده است.

هویمل توضیح داد که بسیاری از زنان و دختران تونسی تحت تاثیر شبکه‌های افراطی فعال در این کشور و اغوای آنان برای جهاد نکاح به سوریه رفته‌اند. وی اعلام کرد، مقامات تونسی آمار دقیقی از قربانیان این فتوی ندارند اما برخی گزارش‌ها گویای بازگشت ۸۰ الی ۱۰۰ زن از سوریه است. لازم به ذکر است که اطلاعات موجود حاکی است که باند‌های جذب زنان برای جهاد نکاح از افراطیان تونسی، لیبی و سایر ملیت‌ها هستند که کلیه هزینه‌های مربوط به انتقال آنان به سوریه را برعهده می‌گیرند.

در پایان هویمل یادآور شد که چندی پیش نیروهای امنیتی تونس یک باند جذب زنان برای جهاد نکاح در سوریه را متلاشی کرده است و اعلام کرد که انصار الشریعه در تونس مسئول تشکیل این باند بوده‌اند.

 /انتهای متن/

درج نظر