همسر جلال طالبانی از سمت خود استعفا کرد

همسر رئیس‌جمهور عراق چهار سال بعد از پذیرش پست مسئول منطقه‌ای اتحادیه میهنی در سلیمانیه، از این سمت استعفا کرد.

0

سرویس خبر به دخت/

به گزارش به دخت به نقل از پایگاه خبری «المسلة»، «هیرو ابراهیم احمد» همسر رئیس‌جمهور عراق چهار سال بعد از پذیرش پست مسئول منطقه‌ای اتحادیه میهنی در سلیمانیه، از این پست استعفا داد.

در نامه استعفای هیرو ابراهیم احمد که سایت رسمی اتحادیه میهنی آن را منتشر کرده، آمده است: از آنجائی که در این مدت نتوانسته‌ام محل رضایت اکثریت اعضای حزب باشم تصمیم گرفتم از سمت خود دردر سلیمانیه استعفا دهم و به دفتر سیاسی حزب برگردم و در آنجا به کارهای سیاسی خود بپردازم.

همسر جلال طالبانی بعد از انتخابات پارلمانی 2009 به عنوان مسئول منطقه‌ای اتحادیه میهنی در سلیمانیه برگزیده شد.

کردپرس نیز با انتشار این خبر نوشت: هیرو در نامه استعفای خود اشاره می‌کند: بعد از انتخابات پارلمانی 2009 در منطقه کردستان عراق، که اتحادیه میهنی در سلیمانیه با چالش بزرگی روبه رو شد و کمتر کسی حاضر به پذیرش این پست بود من تصمیم گرفتم این پست را با تمام سختی‌ها و مشقاتش بپذیرم.

وی در پایان از اعضای حزب و هواداران اتحادیه میهنی معذرت‌خواهی می‌کند و می‌نویسد: متاسفم که نتوانستم رضایت شما را کسب کنم و جای امیدواریتان باشم.

هیرو ابراهیم احمد بعد از شکست اتحادیه میهنی در انتخابات پارلمانی اخیر استعفا داد که در آن اتحادیه میهنی با ریزش شدید آرا در سلیمانیه و منطقه کردستان عراق مواجه شد.

/انتهای متن/

درج نظر