بانوی شمشیر باز ایران: به حضور در المپیک امیدوار شدم

مهسا پور‌ رحمتی شمشیرباز تیم ملی گفت: با کسب مدال برنز رقابت‌های امیدهای آسیا به حضور در المپیک بسیار امیدوار شدم.

0

سرویس خبر به دخت/

به گزارش به دخت به نقل از ايسنا مهسا پور رحمتی شمشیرباز اسلحه اپه تیم ملی بانوان اظهار کرد: همه ورزشکاران از آغاز فعالیت خود به حضور در المپیک فکر می‌کنند؛ من هم با کسب مدال برنز رقابت‌های امیدهای آسیا امیدم به حضور در المپیک بیشتر شد.

پور رحمتی درباره شروع فعالیت خود در این رشته گفت: رشته شمشیربازی برای بانوان در شهر تبریز وجود نداشت و به محض اینکه اولین دوره آن برای بانوان برگزار شد من در مسابقات آن شرکت کردم و بعد از آن به فعالیتم ادامه دادم. خانواده من هم حمایت زیادی از من کردند؛ در حال حاضر هم با همسرم محمد رحیمی که خودش عضو تیم ملی است تمرین می‌کنم و او کمک فراوانی به پیشرفت من می‌کند.

این ملی پوش ایران درباره مسابقات شمشیربازی امیدهای آسیا تصریح کرد: این مسابقات در رده سنی زیر ۲۳ سال بود و بازیکنانی که اسامی آن ها در رنکینگ های آسیایی و جهانی ثبت شده است در این رقابت ها حضور داشتند.در جدول مقدماتی تیم های چین، ژاپن، قراقستان و اردن بودند و بعد از مرحله اول با بازیکن قطر بازی کردم و بعد فیلیپین را شکست دادم ولی نیمه نهایی را به حریف چینی واگذار کردم و مدال برنز اسلحه اپه را به دست آوردم.

او ادامه داد: در بازی برابر چین مشکل بدنسازی داشتم و اگر نقطه ضعف های خودم را برطرف می‌کردم با اینکه حریف قدرتمندی بود می‌توانستم او را شکست دهم.

پور رحمتی درباره مدال برنز خود اظهار کرد: از رنگ مدالم راضی هستم.حدود یکسال است که به رده امیدها آمده‌ام و قبل از آن در رده جوانان همیشه تا جمع ۱۶ نفر صعود می‌کردم. در ضمن بانوان شمشیرباز مدال انفرادی نداشته‌اند و این اولین مدال است.

این بانوی شمشیربازی ایران در پایان گفت: اگر از لحاظ تمرینات بیشتر حمایتمان کنند می توانیم بهتر نتیجه بگیریم. اردو های آماده سازی ما کم است و مربی زن هم خیلی در شهر ما وجود ندارد.

 /انتهای متن/

درج نظر