خنده هاي ظريف لباس اشتون را عوض كرد!

حواشی دیدار اشتون با جلیلی و ظریف همواره مورد توجه رسانه ها بوده و هست یکی از حاشیه ها نوع پوشش کاترین اشتون در ایران دیدار ها است .

1

 سرویس خبر به دخت/

به گزارش به دخت به نقل از خبرداغ ، همانگونه که تصاویر دیدارهای جلیلی پیداست در طی چند دیدار خانم اشتون با دبیر سابق شورای امنیت ملی کشورمان، لباس های خانم اشتون هر بار پوشیده تر و به پوشش دیپلماتیک مورد انتظار طرف ایرانی نزدیک تر می شد. بطوری که رسانه های ایران به شوخی می گفتند در انتهای این دیدار ها اشتون چادری می شود!

و در دیدار دوم همانگونه که پیش بینی می شد نوع پوشش اشتون تغییر کرد و اشتون از لباس های آزاد تری برای این دیدار استفاده کرد!

به نظر می رسد صمیمیت بیش از حد ظریف در اولین دیدار و تفاوت 180 درجه ای رفتار او نسبت به جلیلی علت این تغییر پوشش اشتون است. باید دیدار این بار سیر دیدار های اشتون با نماینده ایرانی نوع پوشش او را به کدام سو می برد ؟!

البته مطمئنا این تغییر لباس ها اتفاقی نبوده و نشانه احترام اشتون به طرف ایرانی بوده است.

اما در دو اخیر دیدار نماینده کشورمان با کاترین اشتون و 5+1 ، وقتی ظریف بجای جلیلی با اشتون گفتگو کرد نوع گفتگوی و لحن و ژست نماینده ایران با اشتون تغییر زیادی کرده بود بطوری که تصاویر خنده های ظریف در اولین دیدار ظریف و اشتون سوژه بسیاری از رسانه های داخلی و خارجی شد.

/انتهای متن/

نمایش نظرات (1)