فرمانده حوزه بسیج خوهران زیدون بهبهان گفت: یادواره زنان شهیده منطقه زیدون برگزار می‌شود.

به گزارش به دخت به نقل از فارس طاهره رضایی در بهبهان اظهار کرد: دومین یادواره زنان شهیده منطقه زیدون و شهید شاخص کشوری شهید سیده طاهره هاشمی در شهر سردشت زیدون برگزار می‌شود.

0

 سرویس خبر به دخت/

وی افزود: در راستای گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به ویژه شهدای والامقام زن و با هدف توسعه و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت کنگره ملی شهدای زن کشور و یادواره شهید سیده طاهره هاشمی در سردشت زیدون برگزار می‌شود.

فرمانده حوزه بسیج خوهران زیدون بهبهان ادامه داد: هر ساله کنگره ملی شهدای زن یک شهید را به عنوان شهید شاخص کشور انتخاب می‌کند و امسال نیز همزمان با برگزاری یادواره زنان شهیده منطقه زیدون  شهید شاخص کشوری معرفی می‌شود.

رضایی خاطرنشان‌ کرد: برگزاری یادواره شهدا در ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت از عمق و اثرگذاری بالایی برخوردار بوده که بر همین اساس برگزاری این یادواره می‌تواند اشاعه‌‌گر این فرهنگ میان مردم به‌ ویژه نسل جوان باشد.

فرمانده حوزه بسیج خوهران زیدون اضافه‌ کرد: زنان ایثارگر ما در دوران هشت سال دفاع مقدس دوشادوش مردان در خط مقدم و کمک‌های پشتیبانی و امداد و نجات انجام ماموریت می‌کردند که باید از فداکاری و ایثارگری آنها تجلیل شود.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این یادواره گرامیداشت یاد و خاطره شهدای زن و تبیین رسالت زنان شهید به عنوان الگویی مناسب برای زنان جامعه است.

رضایی تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا و ایثارگران می‌تواند یکی از بهترین راهکارهای گرامیداشت مقام شهدا باشد.

 /انتهای متن/

درج نظر