ثبت یکهزار و ۷۰۰ سازمان مردم نهاد در حوزه خانواده و زنان

کار‌شناس سازمان‌های مردم نهاد مرکز زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری گفت: یکهزار و ۷۰۰ سازمان مردم نهاد در حوزه خانواده و زنان در بانک اطلاعات کشوری ثبت و ساماندهی شدند.

0

سرویس خبر به دخت/

 فاطمه اسماعیلی کار‌شناس سازمان‌های مردم نهاد مرکز زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری روز دوشنبه در حاشیه همایش یک روزه دشمن‌شناسی و نقش شبکه‌های اجتماعی در گفت‌و‌گو با ایرنا در اراک‘گفت: این تشکل‌های مردم نهاد در حوزه خانواده و زنان در ۱۱ سرفصل مجزا از جمله فعالیت‌های خیریه، مذهبی، اشتغال‌زایی و مهارت‌آموزی، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، فرهنگی، اجتماعی و حقوقی ساماندهی شده‌اند .

وی افزود: پارسال ۲۱۰ طرح پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی از سازمان‌های مردم‌نهاد کشور دریافت شد که مرکز زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری به ۱۷۴طرح مصوب بیش از هفت میلیارد ریال اعتبار تخصیص داد.

اسماعیلی یادآور شد: آموزش و تقویت هم‌گرایی سازمان‌های مردم نهاد و ایجاد شبکه‌های اجتماعی زنان از برنامه‌های مهم امسال مرکز مطالعات زنان و خانواده ریاست جمهوری است و در این راستا دوره‌های آموزشی در هشت استان برگزار شده است.

وی گفت: شبکه مجازی اجتماعی دفتر مطالعات زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری به نشانی WWW. WOMANNGO.IR  اندازی شده که هدف آن ایجاد ارتباط بیشتر بین سازمان‌های مردم نهاد، آموزش‌های مجازی، بهره گیری از کتابخانه مجازی و ارسال پروژه‌ها از طریق این سامانه است./انتهای متن/

درج نظر