حمایت مادی و معنوی نهادها از فرزندان طلاق

رئیس دادگستری شهرستان جیرفت گفت: باید نهادها و ادارات حمایتی فرزندان طلاق را زیرپوشش مادی و معنوی خود قرار دهند تا از آینده ناگواری که در انتظار آنان است، جلوگیری شود.

0

 سرویس خبر به دخت/

به گزارش به دخت به نقل از فارس ، احمدعلی انجم‌روز صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی منطقه جنوب کرمان در این شهرستان اظهار داشت: یکی از مباحث مهم چالش‌زا در زمینه فرهنگ، طلاق است.

وی منفورترین حلال را طبق آیات و روایات طلاق دانست و افزود: با ابراز تأسف در منطقه جنوب کرمان با توجه به آمار روزافزون پرونده‌ها در دادگستری این پدیده شوم و خانمان‌سوز رو به افزایش است.

انجم‌روز تصریح کرد: امر طلاق خود به خود آثار منفی و زیان‌بار بسیاری در جامعه بر جای می‌گذارد که باید مورد توجه مسئولان امر در این زمینه قرار گیرد تا بتوان از افزایش این پدیده شوم جلوگیری کرد.

وی منشأ اکثر طلاق‌های شهرستان جیرفت را معضل اعتیاد و مسائل اقتصادی دانست و ابراز داشت: مسئله اعتیاد در منطقه به بحران جدی تبدیل و از این طریق به خانواده‌ها تسری پیدا کرده است که تبعات بسیاری در پی دارد.

انجم‎روز عنوان کرد: همچنین مسائل و مشکلات اقتصادی فشارهای بسیاری به خانواده‌ها وارد کرده و مشکلات بسیاری از این طریق دامنگیر خانواده‎ها شده است که می‌طلبد، مسئولان مربوطه هر چه سریع‌تر در راستای رفع آن‌ها بکوشند.

رئیس دادگستری شهرستان جیرفت گفت: باید نهادها و ادارات حمایتی از جمله کمیته امداد امام خمینی، تأمین اجتماعی، بهزیستی و … فرزندان طلاق را مورد حمایت مادی و معنوی خود قرار دهند تا از آینده ناگواری که در انتظار آنان است، جلوگیری شود.

 /انتهای متن/

درج نظر