علت گرایش یک بانوی مسیحی به اسلام

یک بانوی تازه مسلمان شده گفت: ارزش‌گذاری به زن در دین مبین اسلام باعث گرایشم به این دین شد.

0

سرویس خبر به دخت/

به گزارش به دخت به نقل از فارس، ورنیکا فاضلی مسیحی‌الاصل که به تازگی به دین اسلام گرویده، عصر چهارشنبه در همایش سبک زندگی اسلام در شهرستان نهاوند دین اسلام را کاملترین ادیان خواند و افزود: تأسی به این دین موجب عزت، سربلندی، امیدواری و نشاط می‌شود.

وی که به عنوان کمونیست در کشور آلمان زندگی می‌کرد و در آن ایام هیچ چیز جز مادیات برایش مهم نبود، ادامه داد: در زندگی کمونیستی، هدف انسان‌ها فقط رسیدن به مادیات است که برای رسیدن به آن سال‌ها زحمت می‌کشند اما ذره‌ای امید در زندگی آن ها وجود ندارد.
این بانوی تازه مسلمان شده، دین اسلام را سرشار از محبت، عشق به انسان، معنویت و نشاط خواند و ابراز داشت: حقانیت دین اسلام باعث گرایش من به دین اسلام شد.

وی ادامه داد: دین اسلام برای همه نسل‌های بشر حرف‌های ارزشمندی برای گفتن دارد و هر روز که می‌گذرد چشم حقیقت‌بین انسان، حقایق بیشتری از احکام نورانی دین مبین اسلام را کشف می‌کند.

فاضلی ارزش‌گذاری به زن در دین اسلام را یکی از علل گرایش به این دین برشمرد و ابراز داشت: در غرب از زن به عنوان کالای بازاری بهره می‌برند که این موضوع باعث تأثیرات منفی بر روند زندگی آنها شده است.

وی به مقام رفیع زن در دین اسلام  اشاره کرد و ابراز داشت: این مقام، زمانی زیباتر و ارزشمندتر است که با گوهر حجاب و عفاف آراسته شود.

 /انتهای متن/

درج نظر