استقبال از نشست‌های نقد «عرفان حلقه» در پارک‌

میزان اهمیت معرفی آسیب‌ها‌ و خطرات معنویت‌های نوظهور و عرفان‌های کاذب موجب شده است مسئولان فرهنگی در اقدامی جدید این نشست‌ها را این بار در فضای عمومی و آن هم در پارک‌ها برگزار کنند که استقبال مردم از آن نشان از موفقیت پروژه دارد.

0

 سرویس خبر به دخت/

به گزارش به دخت به نقل از فارس برگزاری نشست‌های بصیرت افزایی در پارک‌ها در جهت شناساندن خطر و آسیب معنویت‌های نوظهور و عرفان‌های کاذب یکی از اقدامات فرهنگی است که مدتی است توسط مدیریت حوزه علمیه استان البرز با همکاری دفتر امام جمعه و نمایندگی ولی فقیه، نیروی مقاومت بسیج، شهرداری در حال پیگیری است.

این نشست‌ها که با استقبال چشمگیر مردم روبرو شده است، موجب شده است که با توجه به ضرورت فرهنگ سازی و برگزاری جلسات بصیرت افزایی در اماکن عمومی انتقال این جلسات به جای سالن‌های همایش و سمینار به پارک‌ها صورت گیرد که استقبال مردم شهرستان فردیس را در پی داشته است.

 /انتهای متن/

بر اساس این گزارش، جلسات مختلفی در پارک تندرستی فردیس بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار شده است که می‌توان به نشست بیداری اسلامی با حضور جوانانی از کشورهای منطقه خاورمیانه(کشورهای بحرین، تونس، سوریه و …)، جلسه آخرالزمان و مهدویت، آسیب‌های فضای مجازی و ماهواره، ناگفته‌های جنگ 33 روزه لبنان، شناخت وهابیت و سلفیت با حضور کارشناسان و جمعی از مستبصرین-ره‌یافتگان به مکتب اهل بیت(ع)- و نیز ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس اشاره کرد.

با این وجود یکی از عرصه‌های مهم بصیرت افزایی در این نشست‌ها، شناخت و آشنایی با تحرکات و انحرافات فرق ضاله و نحله‌های انحرافی در جهان و کشور است که در این زمینه نشست شناخت مسیحیت تبشیری با حضور جوانانی از کشورهای حوزه آمریکای لاتین، شناخت تشکیلات بهائیت با حضور جمعی از نجات یافتگان، شناخت عرفان‌های نوظهور(قانون جذب، مدیتیشن، یوگا، بودیسم، حلقه و …) با حضور جمعی از آسیب دیدگان اشاره کرد.

درج نظر