بانوی قمی مربی تیم ملی والیبال دختران جوان ایران شد

مربی قمی به عنوان مربی تیم ملی والیبال دختران جوان کشورمان برای حضور در رقابت‌های برون مرزی سال 2014 انتخاب شد.

0

سرویس خبر به دخت/ 

به گزارش به دخت به نقل ازفارس ،این مربی ارزشمند سعیده‌سادات خلیلی از مربیان بسیار پرتلاش و با سابقه ورزش قم در رشته‌های مختلف به خصوص رشته ورزشی والیبال است که با استفاده از تجربه و دانش وی موفقیت‌های ارزنده‌ای در سال‌های اخیر در مسابقات قهرمانی کشور نصیب والیبال قم شده است.

با هدایت این مربی تیم والیبال دختران نوجوان استان قم در رقابت‌های والیبال قهرمانی کشور درخشید تا علاوه بر اینکه استعداد و توانمندی دختران والیبالیست قم بعد از سال‌ها در کشور به نمایش گذاشته شود، کارشناسان والیبال به شایستگی دختران قمی و توانمندی خلیلی در امر مربیگری این رشته بیش از پیش پی ببرند.

مسئولان والیبال بانوان فدراسیون و کارشناسانی که از نزدیک رقابت‌های قهرمانی دختران جوان کشور را زیر نظر داشتند، به این نکته پی بردند که بازیکنان خوبی در ترکیب تیم دختران قم در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند که نبوغ آن‌ها حاصل آموزش‌هایی است که با استفاده از دانش و تجربه مربی با سابقه‌ای همچون سعیده‌سادات خلیلی فرا گرفته‌اند.

از آغاز تمرینات تیم ملی والیبال دختران جوان کشورمان که مرحله نخست آن با شرکت افراد دعوت شده از تیم‌های استان‌های مختلف در قالب اردوی آماده‌سازی در قزوین به انجام رسید، خلیلی در کنار دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی حضور یافت و اردوی دوم آماده سازی دختران جوان والیبال قم نیز از اوایل مهر ماه شروع خواهد شد.

پس از موفقیتی که تیم والیبال دختران استان در رده سنی نوجوان در سال 89 در مسابقات قهرمانی کشور به دست آورد، خلیلی در آن سال به عنوان مربی تیم ملی والیبال نوجوانان انتخاب شد و حالا در کادر فنی تیم ملی والیبال دختران جوان کشورمان فعالیت خواهد کرد.

با وجود اینکه در مرحله اول اردوی آماده سازی تیم ملی دختران جوان از بازیکنان قمی خبری نبود اما به نظر می‌رسد با توجه به انس و الفتی که بین سعیده سادات خلیلی به عنوان سرمربی تیم و نفرات عضو تیم دختران استان وجود دارد، این مربی بتواند نقش موثری در بروز توانمندی و استعداد دختران والیبالیست قم برای حضور در تیم ملی جوانان کشورمان نیز داشته باشد.

این در حالی است که در سال‌های جاری حضور در رقابت‌های مهمی برای دختران والیبالیست قم در تقویم هیئت والیبال استان قم پیش‌بینی شده است که در بخش قهرمانی حضور مداوم در مسابقات قهرمانی و لیگ باشگاه‌های کشور با جدیت مورد نظر این هیئت قرار دارد.

 / انتهای متن/

درج نظر