دختران نونهال برتر تنیس روی میز ایران در همدان معرفی شدند

مسابقات تنیس روی میز آزاد و رده‌بندی نونهالان دختر کشور که به مدت 3 روز در همدان برگزار شد با اعلام نفرات برتر به پایان رسید.

0

 سرویس خبر به دخت/

به گزارش به دخت به نقل از فارس با توجه به امکانات و شرایط خوب همدان در میزبانی مسابقات در رشته تنیس روی میز، بنا بر تصمیم فدراسیون تنیس روی میز کشور مسابقات تنیس روی میز آزاد و رده‌بندی نونهالان دختر کشور به این استان واگذار شد.

این رقابت‌ها با حضور 105 دختر نونهال تنیس روی میز از 20 استان قم، اصفهان، فارس، گلستان، تهران، هرمزگان، کرمان، گیلان، آذربایجان ‌شرقی، آذربایجان ‌غربی، زنجان، مرکزی، مازندران، خوزستان، البرز، خراسان ‌رضوی، قزوین، کرمانشاه، کردستان و همدان برگزار شد.

این مسابقات از 20 شهریورماه به مدت سه روز در ورزشگاه 6 هزار نفری انقلاب شهر همدان به سرداوری پوران رحیمی، سرپرست فنی افسانه شریفیان و سرپرستی زهره ابوطالبیان برگزار شد.

شرکت‌کنندگان در این رقابت‌ها در مرحله نخست در 35 جدول سه نفره با یکدیگر به مبارزه پرداختند که در نهایت 64 ورزشکار باقی مانده در جدول حذفی مسابقات خود را پیگیری کردند.

در پایان با انجام مسابقات حذفی نفرات از 32 به 16 و سپس به هشت نفر تقلیل یافتند و در نهایت هشت نفر برتر به همراه دو نفر از جدول بازنده راهی مرحله نهایی شدند.

با توجه به اینکه این مسابقات رده‌بندی رنکینگ کشوری محسوب می‌شود چهار نفر از لیگ برتر نونهالان به همراه 10 نفر صعودکننده با یکدیگر مسابقه دادند تا نفرات اول تا چهاردهم این رده سنی در دسته برتر مشخص شود.

در پایان این مسابقات رده‌بندی انفرادی به این صورت انجام شد که شقایق حسین‌زاده از تهران قهرمان شد، میناپور موسوی از البرز در جایگاه دوم قرار گرفت و ملیکا کرمی از تهران به عنوان سوم دست یافت.

همچنین مریم فرعی از البرز، یاس جهازی از خوزستان، کیمیا رستمی از تهران، یاسمن نقی‌زادگان از فارس، پریا خضر از آذربایجان ‌غربی، شایسته باقری‌فرد از فارس و کوثر رضایی از هرمزگان رتبه‎های چهارم تا دهم را به خود اختصاص دادند و در دسته برتر باقی ماندند.

در این رده‌بندی عناوین یازدهم تا چهاردهم به فاطمه مقصودی از کرمان، آناهیتا افتخاری از مرکزی، ملیکا عامرکامل و مریم کرمی هر دو از فارس رسید.

/انتهای متن/

درج نظر