مشکلات دختران فوتبالیست بوشهری در لیگ برتر

انجام بازی‌های خانگی تنها تیم لیگ برتری فوتبال بانوان استان بوشهر در خارج از شهر در نوع خود بسیار جالب است.

0

سرویس خبر به دخت/

به گزارش به دخت به نقل از فارس با توجه به اینکه تمامی تیم‌های شهرهای دیگر در لیگ برتر با وجود داشتن تیم لیگ برتری آقایان در ورزشگاه اصلی خود بازی می‌کنند، بزرگترین جفا در حق بانوان دلوار کشتی جنوب شده است که مجبورند بازی‌های خانگی خود را در شهر چغادک برگزار کنند.

با وجود اینکه بوشهر از تیم لیگ برتری آقایان محروم است، بازی‌های لیگ برتر بانوان در شرایطی برای تیم بوشهری آغاز شده که کمبود آب آشامیدنی، کمبود امکانات محل اقامت دختران و پرداخت نکردن حقوق بازیکنان تیم از مشکلات عمده برای فوتبال بانوان است.

دختران لیگ برتری فوتبال بوشهر رقابت‌های سال گذشته را در حالی به پایان رساندند که با توجه به مشکلات فراوان از جمله پرداخت نکردن به موقع قراردادها، استراحت کردن بازیکنان در ترمینال و پارک‌ها در اردوهای برون شهری و کمبود امکانات رفاهی با کسب نتایج درخشان به جایگاه چهارم دست یافتند.

سفر با تیم فوتبال بانوان دلوار کشتی جنوب به شهر چغادک برای دیدار مقابل پاس همدان هر چند کوتاه اما جالب، شیرین و پرنشاط بود. جمعی دوستانه و صمیمی با وجود همه مشکلات.

45 دقیقه قبل از شروع مسابقه با سوت خانم کشاورز از شیراز بازیکنان هر دو تیم به گرم کردن مشغول شدند. این بازی که قرار بود ساعت 16 در ورزشگاه شهدای چغادک برگزار شود به دلیل نبودن دستگاه شوک در آمبولانس توسط ناظر بازی با 35 دقیقه تاخیر آغاز شد.

پس از کش و قوس‌های فراوان، آمبولانس مورد نظر در ورزشگاه به دستگاه شوک مجهز شد، برگزاری مسابقات بانوان لیگ برتری فوتبال در صورتی در خارج از شهر برگزار شد که دغدغه مسئولان حضور آقایان در ورزشگاه برای دیدن مسابقات بانوان است.

این در حالی است که توپ جمع کن، راننده آمبولانس، مسئول برگزاری مسابقات و حتی مدیر اجرایی این باشگاه مرد بوده و اطراف زمین هر چند از فاصله‌هایی دور  نظاره گر بازی بودند. جالب اینجاست که حتی سرمربی بعضی از تیم‌های شهرهای دیگر مرد هستند، چرا با وجود قوی بودن تیم بانوان، باید بازی‌های این تیم در خارج از شهر برگزار شود؟ چرا نباید اطلاع رسانی و برنامه ریزی دقیقی شود تا علاوه بر انجام بازی‌ها در ورزشگا بوشهر، بانوان علاقمند برای دیدن این رقابت‌ها به ورزشگاه بیایند؟ کمی توجه به تیم بانوان لازم است.

تیم دلوار کشتی جنوب بوشهر در هفته دوم لیگ برتر با نتیجه سه بر یک تیم پاس همدان را در بوشهر شکست داد.

/انتهای متن/

درج نظر