زهرا نعمتی: چرا به افتخاراتم توجه نمی‌کنند؟!

زهرا نعمتی پس از دریافت نشان ویژه کمیته پارالمپیک آسیا از بی‌توجهی مسوولان کشور نسبت به افتخارات بین‌المللی‌اش انتقاد کرد.

0

سرویس خبر به دخت/

به گزارش به دخت به نقل از ايسنا تنها بانوی طلایی ایران در بازی‌های پارالمپیک اظهار کرد: از کسب این افتخارات بسیار خوشحالم و به این نشان افتخار می‌کنم. پس از کسب نشان افتخار از «اسپورت اکورد» که ممکن است گرفتنش دیگر تکرار نشود و دریافت دیپلم افتخار از پارالمپیک آسیا افتخار بزرگی است. متاسفانه پس از گرفتن نشان «اسپورت اکورد» به دلیل اینکه همه مسوولان درگیر انتخابات ریاست جمهوری بودند کسی به من توجه نکرد. امیدوارم این بار انگیزه‌های ورزشی‌ام را زیاد کنند. امیدوارم با حمایت مسوولان کسب این افتخارات هر روز برای ورزشکاران به‌ویژه بانوان زیاد و زیادتر شود.

او با بیان این‌که مسوولان فکر می‌کنند من میلیونر یا میلیاردر شده‌ام، خاطرنشان کرد: دیپلم افتخار «اسپورت اکورد» و کمیته پارالمپیک آسیا جایزه‌ی نقدی ندارد. اغلب مسوولان پس از دریافت جایزه اسپورت اکورد به من گفتند که خانم نعمتی میلیونر یا میلیاردر شد! در صورتی که این مساله صحت ندارد. این افتخار فقط متعلق به من نیست بلکه برای همه ورزشکاران و مسوولان است. من خیلی ناراحتم که افتخاراتم خیلی کمرنگ جلوه داده می‌شود و مسوولان اصلا آنها را نمی‌بینند. پس از نشان اسپورت اکورد تنها جایی که از من تقدیر کرد بانک گردشگری بود. ای کاش مسوولان به ایجاد انگیزه برای ورزشکاران اهمیت می‌دادند.

او درباره شرایط فعلی‌اش گفت: مشغول تمرین و آماده‌سازی برای مسابقات جهانی تایلند هستم. این رقابت‌ها آبان در سطح یک و با حضور 40 کشور برگزار می‌شود. ارزش و اهمیت بسیار زیادی دارد. هدف و تلاش من این است که دوباره پرچم ایران را به اهتزاز درآورم و یک طلا به کلکسیون مدال‌هایم اضافه کنم.

 /انتهای متن/

درج نظر