جودوکاران زن ایران همچنان در مکان‌های آخر رده‌بندی جهان!

جدیدترین رده‌بندی جودوکاران زن جهان بعد از مسابقات قهرمانی جهان اعلام شد و نمایندگان ایران برای ششمین ماه پیاپی همچنان در مکان‌های آخر قرار گرفتند.

0

 سرویس خبر به دخت/

به گزارش به دخت به نقل از ايسنا در رده بندی اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی جودو مربوط به ماه سپتامبر و بعد از مسابقات قهرمانی جهان در برزیل، همچنان سه بانوی ایران حضور دارند که همه آنها در مکان‌های آخر قرار دارند.

در وزن 57- کیلوگرم سمیه حیدری با کسب یک امتیاز در مکان آخر یعنی 193 قرار گرفت. در این رده بندی 4 نفر با یک امتیاز در مکان 193 قرار گرفته‌اند.

در وزن 63 – کیلوگرم اکرم خانی با یک امتیاز در مکان یکی مانده به آخر یعنی جای 190 قرار گرفت. البته نماینده گوام با همین امتیاز بعد از خانم خانی در همان مکان آخر قرار دارد.

وزن 78 – کیلوگرم سحر چغلوند هم با یک امتیاز در مکان یکی مانده به آخر یعنی 131 قرار گرفت. البته در این وزن هم نماینده ایتالیا نیز با همین یک امتیاز همین مکان را به خود اختصاص داده است.

سمیه حیدری در بازی‌های داخل سالن آسیا در بخش کوراش به مدال نقره دست یافت اما گویا این رقابت‌ها برای پیشرفت در رنکینگ فدراسیون جهانی جودو بی‌تاثیر بود.

 / انتهای متن/

درج نظر