بانوان اجازه فعالیت در موتورسواری را ندارند!

نایب رییس بانوان فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری، گفت: چون برای حضور بانوان در موتورسواری مجوز رسمی نداریم تا گرفتن مجوز، بانوان اجازه فعالیت در آن را ندارند.

0

 سرویس خبر به دخت/

به گزارش به دخت به نقل از ايسنا فریبا جوانمردی در این رابطه اظهار کرد: بانوان هنوز مجوز رسمی برای حضور در رشته موتورسواری را ندارند و بنابراین در حال حاضر هیچ کاری انجام نمی‌دهیم تا زمانی که مجوز رسمی برای بانوان صادر شود.

جوانمردی درباره برگزاری مسابقات اسلالوم، تصریح کرد: این مسابقات قرار بود 22 شهریور ماه برگزار شود، اما بنا به دلایلی برگزاری مسابقات اسلالوم به اواخر شهریور ماه موکول شده است.

نایب رییس بانوان فدراسیون اتومبیلرانی درباره نشست هم اندیشی اتومبیلرانی بانوان در سمنان، خاطر نشان کرد: این نشست درباره بانوان علاقمند به ورزش اتومبیلرانی بود و به این دلیل برگزار شد که مدتی بود خانم‌ها فعالیتی نداشتند و حتی بسیاری از آن ها نمی‌دانستند که بانوان اتومبیلران هم در کشور فعالیت می‌کنند!

فریبا جوانمردی گفت: هدف اصلی این جلسه افزایش انگیزه بانوان فعال در اتومبیلرانی بود. بیشترین مشکل مطرح شده درباره بودجه این است که باید در اختیار استان‌ها قرار بگیرد و فرهنگ سازی هم نیاز دیگر اتومبیلرانی بانوان است که بسیاری از مردم نسبت به آن دید خوبی ندارند.

جوانمردی در پایان افزود: در اکثر استان‌ها پیست‌های مناسب وجود ندارد و فدراسیون هم نمی‌تواند از لحاظ مالی کمکی کند و باید استان‌ها به دنبال جذب اسپانسر باشند که بتوانند روی پیست‌ها سرمایه‌گذاری کنند، اگر هر شهری پیست معمولی داشته باشد قطعا بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

 / انتهای متن/

درج نظر